• Angiie

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

jag skriver det överallt :D

• Angiie

Jag är inte rädd för såna människor.. förutom faktumet att dom antagligen går på LSD =)

• Angiie

Åh jäääklar. .nu måste jag kissa.. för mkt vattenmelon *ASG*

• Angiie

Gaah.. nu har min polare fått sin lilla pöjk :p FUSK :D

• Angiie

Jaaa han är sååå söt :D JÄTTE lik sin pappa =)

• Angiie

KOOOOOLLA denna snubben! jag började gråta =)

• Angiie
    Snakeheart skrev 2007-07-20 09:45:07 följande:
    Joo.. fira ska vi göra på lördag.. eh imorgon.. samt på min födelsedag i nästa vecka... Men ville ju ändå prata med honom på själva dagen.. *besviken*
    Klart man vill.. men allt går ju inte alltid =( du får kompensera med att tokfira en massa :D ååh. nu blev jag sugen på glass =)
  • Angiie
    Snakeheart skrev 2007-07-20 09:54:13 följande:
    Näe.. men får jag inte prata med barnen på deras stora dagar om de är hos sin pappa.. då fungerar det ju inte.. De får ju prata med honom om de är hos mig... Men då blir det väl så att fortsättningsvis får de vara hos mig på födelsedagar o liknande... Klart jag vill ha dem då, men hade ju ändå hoppats de, för deras skull, skulle kunna vara även hos honom ibland då... Sorry. Lite upprörd just nu, men det här var bara droppen, liksom.. Ser dock mycket fram emot imorgon & idag ska jag iväg o fixa lite fler presenter..
    Men guuud, det låter ju helt sjukt.. tokigt :p Förstår att du är upprörd =)
  • Angiie
    Snakeheart skrev 2007-07-20 10:07:02 följande:
    Jaa... något... Gör Du idag, då??
    Jadu, har lite ont på sidan av magen, annars gör jag ingenting *S* jo sitter o läser barnens hus katalogen... äntligen en katalog med PRISER I!!! :D
  • Angiie
    Snakeheart skrev 2007-07-20 10:18:31 följande:
    Aah.. ja inte så långt kvar nu... Aah.. bra priser o fina grejer i den, alltså..?
    Nope.. en månad ungefär =) oh ja, billigt o bra var det faktiskt =) och massor av roligt :D
  • Angiie
    Snakeheart skrev 2007-07-20 10:27:38 följande:
    Aah.. några exempel??
    Tjaa.. en rätt fin babysitter för 289 kr =) det var inte tokigt, plus lite annat kul som vi måste ha... som filtar och eeh.. vad det nu var mer vi skulle köpa :D hahhaa =)
  • Angiie
    Snakeheart skrev 2007-07-20 11:47:02 följande:
    Heheheh!! Mmm... e mkt man behöver...
    Ja verkligen... nu glömde jag babybjörnen oxå *S* :D en sån ska vi med ha.. sjalar o sånt kul får vi av syrran :p
Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?