• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • Tinzu

jo precis för hon når ju ner till toastolen att dricka vatten

om hon inte överlistat mig någon gång och gjort stopp i toan och spolade så hon fick smaka lite.. för att sen upplösa proppen och vi har inte märkt något

• astri
    Snakeheart skrev 2007-08-10 14:45:00 följande:
    Hahahahah!!!!! Vad har Ni eg för Er????
    Jag leker med min dotter
    ...och surrar med er...
    Tinzu skrev 2007-08-10 14:45:41 följande:
    jo precis för hon når ju ner till toastolen att dricka vatten om hon inte överlistat mig någon gång och gjort stopp i toan och spolade så hon fick smaka lite.. för att sen upplösa proppen och vi har inte märkt något
    Jamen, du vet kissar är smarta.
    Min gamla lilla kisse vägrade att äta innan hon fick ketchup på sin mat... och gick inte på när jag försökte lura henne
  • Tinzu

ketchup på sin mat?! är du säker på att det var en katt du hade?
    och inte någon undercover..

Snakeheart: vi leker

• astri

Jag hoppas det var en katt för hon lät då grannens svarta bondkatt sätta på henne.
    Hon älskade varma mackor och spagetti. ♥

• astri

..men vi var tvugna att ta bort henne och min andra katt Satan försvann

• Tinzu

njååå, stackars kissekaaatt

sådant är jobbitg hhhhhhhhhhhhhhhhg

• astri

Mmm.... jag saknar henne än fast det är år sen. :-/
    Hon var helt underbar även om hon var en hönsmamma när jag var packad.
    Sprang upp och ner i sängen och mjauade... Sen la hon sig som en ostkrok runt min hals. ♥

• Snakeheart
    astri skrev 2007-08-10 14:54:53 följande:
    Jamen, du vet kissar är smarta. Min gamla lilla kisse vägrade att äta innan hon fick ketchup på sin mat... och gick inte på när jag försökte lura henne
    [/citat]
    Tinzu skrev 2007-08-10 14:56:00 följande:
    [citat]
    ketchup på sin mat?! är du säker på att det var en katt du hade? och inte någon undercover..Snakeheart: vi leker
    Åh låter toppenbra!!
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-10 15:06:38 följande:
    Mmm.... jag saknar henne än fast det är år sen. :-/Hon var helt underbar även om hon var en hönsmamma när jag var packad. Sprang upp och ner i sängen och mjauade... Sen la hon sig som en ostkrok runt min hals. ♥
    Mmmmnääe... kisse..
Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?