• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • Jackass no 1

(¯`°?.¸ ღ♥ My ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-11 22:37:49 följande:
    Alla som jag umgås med IRL tvingar jag in på FL Tom ex-maken har ett konto här
    Hahah!! Jag har försökt, men inte funkat för mig.. Däremot hittat jobbkompisar o så här..
  • Jackass no 1

Snake: Där ser man!!

(¯`°?.¸ ღ♥ My ♥ღ ¸.?°´¯)
  • astri

Men det är kul, då slipper man sitta i elefonen när man inte har tid utan kan helt enkelt kolla om de är online :-P
    Och är det nåt man måste gör? Ja då lyfter man bara rumpen och återkommer när man är klar

Himla enkelt!

Som nu... nu ska jag gå och baka en kaka åt min styvpappa som varit barnvakt i helgen

Tingeling!

• Snakeheart

Jackass no 1 skrev 2007-08-11 22:41:13 följande:

Snake: Där ser man!!
    Jaa.. häftigt, va.. Eller de har hittat mig kanske..
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-11 22:42:14 följande:
    Men det är kul, då slipper man sitta i elefonen när man inte har tid utan kan helt enkelt kolla om de är online :-POch är det nåt man måste gör? Ja då lyfter man bara rumpen och återkommer när man är klar Himla enkelt! Som nu... nu ska jag gå och baka en kaka åt min styvpappa som varit barnvakt i helgen Tingeling!
    Aah... slänger Du över en bit?
  • Jackass no 1

Låter gott astri .

(¯`°?.¸ ღ♥ My ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Jackass no 1

Jag ska också smita nu. vara lite social med besöket vi har här hemma. Sköt om er. Sov gott när ni hoppar i säng. pöss!

(¯`°?.¸ ღ♥ My ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?