• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-12 13:22:02 följande:
    Var det för att jag dök upp och förstörde din Söndag? Varför nere? *kram*
    Hahah!! Absolut inte!! Tvärtom!!
  • astri
    Jackass no 1 skrev 2007-08-12 13:22:51 följande:
    astri: hehe japp det gör man, så blir man alldeles torr i  munnen med eftersom näsan är igenpluggad av snor snake: Hmmm måste komma på något bra ju. Känns som om jag är orsaken till din depp ju.
    Skojas! MAn vaknar upp med en hel öken i käften och sladdrar iväg för att bälga i sig en hel kamel. Och när man står där och bälgar kommer man på att man inte kan andas in genom näsan
  • Snakeheart

Jackass no 1 skrev 2007-08-12 13:22:51 följande:

astri: hehe japp det gör man, så blir man alldeles torr i  munnen med eftersom näsan är igenpluggad av snor snake: Hmmm måste komma på något bra ju. Känns som om jag är orsaken till din depp ju.
    Åh... var depp innan också... känt mig så oändligt ensam ett tag bara...
  • astri

Ensam? Know that feeling. :-/
    Önskar jag hade ett botemedel för det, men då skulle jag antagligen överdosera

• Snakeheart
    astri skrev 2007-08-12 13:27:01 följande:
    Ensam? Know that feeling. :-/Önskar jag hade ett botemedel för det, men då skulle jag antagligen överdosera
    Jaa... tror dock sällskap e det enda som lindrar... :o/
  • Jackass no 1
    astri skrev 2007-08-12 13:24:26 följande:
    Skojas! MAn vaknar upp med en hel öken i käften och sladdrar iväg för att bälga i sig en hel kamel. Och när man står där och bälgar kommer man på att man inte kan andas in genom näsan
    No shit!! *asg*

Snake: Usch då.....aldrig skoj o känna sig ensammen .
    (¯`°?.¸ ღ♥ My ♥ღ ¸.?°´¯)
  • astri
    Snakeheart skrev 2007-08-12 13:30:03 följande:
    Så överdoseringen e väl typ röjarfest eller nåt..
    Typ, eller att klä av sig närmast naken på en festival på ett av borden dansandes till taskig musik... Eller att bada i en fontän mitt i stan på dagen
    Det är också en höjdare :-P
  • Jackass no 1

Denna får mig alltid glad:

">

(¯`°?.¸ ღ♥ My ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Snakeheart

Jackass no 1 skrev 2007-08-12 13:30:09 följande:

No shit!! *asg*Snake: Usch då.....aldrig skoj o känna sig ensammen .
    Nee... har Du nåt botemedel??
Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?