Svar på #328
Som sagt jg skrev ej att Anton ej skall gå på mulle till att börja med utan skrev att min mellanpojk skulle till mulle varefter di direkt utan att skriva ngt annat frågade bara varför Anton ej går på mulle????
Är detta inte ett påhopp så vet jag inte ??????
Sedan som Maria citerar hoppar du på os andra och ifrågasätter varför vi ej låter dom göra saker.
Sedan är det svårt att förstå olika saker när man har ett barn jmfrt med flera barn så är det????
Jag stäls inför helt andra frågor om Anton med sina syskon varje sag som är jättesvåra att takla och ingen som jag tänker be om ursäkt om !!!!
Är det flera sk veteraner som tycker att jag och Maria ej skall vara här så säg till för jag vet ej vad jag fortfarande gjort för fel.Jag kommer att göra som Maria vara kvar tills ngn säger vad jag gjort för fel och om jag skall sluta skriva här.
Sedan till det som trådeN är till för:
Rosta ,Maria:Nu har Anton varit så dålig i sina leder och sitter mest och han svajar hela tiden när han går.
Vad gör du för att underlätta??? Jag sätter honom i stillhet om jag kan men efter ett tag är han aktiv igen ioch med sina syskon som jag oxkSÅ försöker hålla still vilket inte är så enkelt.
Hur gör ni ????
Han klagar väldigt mycket på att han HAR ONT OCH I OCH MED DET BLR HAN IRRETERAD .
Får nog ringa läkaren imorgon då han ej brukar vara så här dålig han sitter mest och stirrar långa stunder.
Har ni märkt skillnad nu när det blivit vamara och man rör mer på sig???
Kramar Viktoria