Vi som har eller har barn med EDS 4
Svar på #54
Hej och välkommen hit!!
Här gnälls det väldigt mycket med alla kontakter med sjukvården som vi har med eds.
Själv har jag en son på snart 3 som har diagnosen eds sen sept-07.
Anton har förutom lederna problem med lungor och magen likt många andra med eds.
Här stöttar vi och hjälper varandra så gott det går
Hoppas att du skall få nytta av forumet
Rosita: kolla såret noga på Anton såg det först ut som en finne för att sedan bli som en böld coh därefter svullnade hela benet upp. Detta på kort tid.
Lycka till idag
malinmys skrev 2008-03-04 10:00:44 följande:
Hej på er.Har varit inne här och läst ett tag nu, men inget skrivit Vet inte om det är rätt forum för mig då det verkar som om det mest handlar om barn, men jag har inte hittat något annat. Jag fick för en vecka sen min diagnos EDS och är fortfarande ganska omtumlad. Glad för det ger mig klarhet i mycket, men lite disorienterad. Väntar barn nr 4 nu och ska iväg med två av större för utredning i vår. Är lite orolig inför mitt planerade snitt, men jag har inte så stora problem med sårläkningen tack o lov. Det gick ju bra förra gången! Skulle varit sjukskriven för fogarna(går med kryckor) men fick sjukskrivningen avslagen från fk så nu tar jag fp istället. Borde överklaga och skrika högt, men har ingen ork kvar och kan ju inte leva utan pengar..Oj! Det blev långt det här! Hoppas ni står ut med mitt gnäll och ev kan hänvisa mig någonstans?Tack o kram på er alla tappra!