hej alla o hoppas alla får en trevlig vecka här i värmland e det disigt men fåglarna kvittrar,,,
packat o tvättat hela helgen då gubben ska o opererara sej,lite jobbigt,
själv ska jag kolla blodtrycket igen(hoppas det inte tar 3 timmar denna gången,hade så ont i armarna efter åt).
Jeppe är bättre i knät,
näortoserna stödet upp bra,men han blir blå där han haft dom ett tag(blåmärken),
Viktoria,ja va långt kan det vara, tar 3 timmar till göteborg vet jag,hihi
ja det vore roligt att träffa alla,just nu har vi lite mycket,gubben opereras nu,o jag den 19maj om allt går enligt planer o dom får ordning på blodtrycket...men sen e vi med igen,
Rosita,, jobbigt när man alltid måste bråka om allt,man vill ju lägga energin på annat,lycka till o stå på dej ,skicka mail,brukar vara bra,,
Camilla hur gick det?hadu du det trevligt när du blev fadder(e det samma som gudmor)?
NicoÄngla.. ja jesper hjälpte det när vi va på ågrenska då 10 familjer va där med samma diagnos,han så sndra åka rullstol,,herre gud vi bor på landet ingen har rullstol här--ja barn allså.men när vi kom hem ville han andvända den mer,så visst hjälper det om barnen får se andra som med har samma saker,att dom inte e annurlunda så,svårt det där,jätte svårt,
nej mina goa vänner nu måste jag försöka väcka min lilla prins,blir inte lätt,min lilla prinsessa e redan vaken hon*L*
sköt om er o ha en bra dag
kram mej
,,