Vi som har eller har barn med EDS 4
Ok men då är Anton å Saga nästan lika stora
Ang vagnen så blir det nog den om inte hab kommer med något bättre alternativ. Den är mycket bättre än de andra vi hittat eller nja det finns bättre men då är prislappen en helt annan om man säger så
Det har varit rätt lugnt här ikväll efter Saga somnat. Hon har nästan inte rört sig alls i sängen. Visst det är jätte skönt att slippa lägga rätt leder mm men på samma gång så vet jag att mycket av stillheten beror på att hon är totalt slut i kroppen så hon inte klarar röra sig typ.
Men men vi får hoppas att hon sover gott å att hon inte är allt för dålig imorgon.
Själv har jag suttit med Tobbe nere i soffan å sett en skräckis Å fy skutton va otäck den var. Om ni gillar skräckfilmer så ska ni se 1408 men om ni inte gillar det ska ni hålla er ifrån den.
Själv så är jag måttligt förtjust i skräck. Å då resulterade filmen i att jag först å främst satt å höll för öronen i typ 1h 40min å sen att jag nu har en kreepy känsla i hela kroppen å känner av mörkrädlan mm. Men men jag får skylla mig själv. Även om en film inte passar mig så kan jag aldrig sluta se en film som jag börjat med.
Ja ja nu ska jag försöka sova.
HA det bra Kram Rosita