• jmynt

Hur är era 4-års tjejer?? Trots, kaxighet???

Här har ni en till. Det tar ju aldrig slut! Min tös fyller fem om en vecka och hon är som sin snart tolvåriga kusinSkrikandes. Hon kör gärna med "öööhhh nääää" och "det bestämmer inte du" men värst är väl när det kommer komentarer som "lilla vän! jag kan faktiskt bestämma själv  nu för jag ÄR STOR nu"

Och inte får man le heller, för då blir hon helt vansinnig.

Kan ju dessutom vara bra att ha en lillebror att skylla alla dumma ideer på. Som i går fick hon för sig att hennes madrass var en bra plats att leka simhall på, så på med ett par lite vatten och sen hoppar dom som galna  tills jag kom in och fick syn på eländet. Jag var heeeelt vansinnig på dom, hon skratta och tyckte att det super kul att mamma blev så arg. Lillebror tyckte mest att det vart jobbigt. När jag sen frågar henne vart hon har tänkt att sova inatt så svarar hon "jag kan sova här den är bara lite fuktig i ena änden". När jag skulle ställa upp madrassen på högkant för att städa upp, så rann det om den, det var som att ta upp en badsvamp ur badetObestämd Lite fuktig bara sa hon !?!

Om de små änglarna är så här nu, hur ska det då gå när dom blir tonåringarFörvånad

Svar på tråden Hur är era 4-års tjejer?? Trots, kaxighet???