Är förlossningen den värsta smärta du känt?
Ja, var den? Jag tycker inte den gjorde så fasligt ont. Ont, visst, men aldrig så att jag ville ge upp, skrika eller trodde jag skulle dö/gå av eller nåt sånt.
Inte den värsta smärtan jag känt.
Ja, var den? Jag tycker inte den gjorde så fasligt ont. Ont, visst, men aldrig så att jag ville ge upp, skrika eller trodde jag skulle dö/gå av eller nåt sånt.
Inte den värsta smärtan jag känt.
Det värsta jag varit med om och jag kommer ALDRIG att göra om det!
Ja utan tvekan eftersom det gick så satans snabbt alltihopa. Som tur var bad jag om "drugs" tidigt (födde i annat land) så smärtan i princip försvann :)
Själva förlossningen var ju skönt om man jämför med hur ont jag hade i flera veckor efteråt. Min lilla dotter kom ut med en hand före vilket gjorde att huvud, arm och axel skulle ut samtidigt... Sprack nog en hel del (frågade aldrig hur mycket), vilket gjorde så ont så jag grät ofta. Det är den värsta smärta jag har varit med om.. Skulle kunna föda 100 barn, bara jag slapp helvetet efter...
Ja, det var den värsta smärtan jag upplevt men den var hanterbar, helt klart. Har gjort det två gånger och vill inte göra om det fler gånger hehe!
Ja, vid snittet pga att bedövningen släppte!
Vaginala förlossningen var lindrigare.
Ja, än så länge har jag inte varit med om ngt som e värre :)
Ja, det är det.
Men också en mycket annorlunda sorts smärta på något sätt, men absolut den värsta jag känt. Ville ge upp och efteråt sa jag att jag inte kunde fatta hur folk kan skaffa mer än ett barn.
Mycket värre än öroninflammation, migrän osv. När jag fick en lång spik i benet så att jag fick sy ca en decimeter långt sår, och likaså när jag fick ett jack i handleden och fick sy 6 stygn då med, det gjorde inte heller ont ens i närheten av min förlossning.
Men jag vill trots allt ändå ha fler barn, man kan ju bara hoppas på att det inte gör lika ont, men hur som helst så är det ju värt all smärta.