Är förlossningen den värsta smärta du känt?
Ja, var den? Jag tycker inte den gjorde så fasligt ont. Ont, visst, men aldrig så att jag ville ge upp, skrika eller trodde jag skulle dö/gå av eller nåt sånt.
Inte den värsta smärtan jag känt.
Ja, var den? Jag tycker inte den gjorde så fasligt ont. Ont, visst, men aldrig så att jag ville ge upp, skrika eller trodde jag skulle dö/gå av eller nåt sånt.
Inte den värsta smärtan jag känt.
Nix, öroninflamation är hundra gånger värre.
Absolut den värsta smärtan någonsin. Jag skrek att de måste hitta något annat sätt, det här går inte! Jag har ändå varit med om benbrott, operationer (varav en med efterföljande infektion då jag hade så ont att jag låg och vred mig i sängen), men inget går att jämföra med utdrivningsskedet av förlossningen.
Har migrän vid mens och brutit svanskotan
Helt klart det ondaste jag varit med om, skulle haft EDA men det gick så fort att dom inte hann sätta in det...
Det värsta jag varit med om är att operera ut en visdomstand. Det var verkligen vidrigt. Den var fastvuxen med benet i käken och behövde mejslas ut. Efteråt fick jag äta alvdon eftersom jag ammade. Hade gärna tagit något lite starkare om man säger så...
Och då har jag ändå fött ett barn helt utan någon bedövning alls. (Hade hela förlossningen utom de två sista minuterna i baksätet på bilen).
Ja, men å andra sidan har jag varit väldigt förskonat mot fysisk smärta i mitt liv *peppar peppar*
Nej, det var absolut inte den värsta smärtan. Tycker inte det gör särskilt ont alls att föda barn faktiskt.
Jag har inte haft nån smärtlindring vid nån av mina förlossningar.
Nej.. det va värre precis innan jag skulle operera blindtarmen!! DET gjorde såååå ont! DÅ trodde jag att jag skulle dö!