• Edgren

Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!

Om du tycker att du har en blogg du vill dela med dig till andra av. Kan du lägga upp den i det här forumet.

Jag är först zazz82.blogdog.se

Här kan du läsa om min vardag mitt liv tankar och känslor jag har som ensamstående förälder. Med ett hem varande barn och ett barn på håll.
    "Min blogg mitt språk mitt skit"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-27 14:57
    Ny blogg igen www.nogg.se/zazz82 Handlar om de samma som ovan. Ville ha kvar min gamla därför att den har fler funktioner jag gillar

• Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!
  • Flickanx2
    När jag var liten hade jag två marsvin, först Eliza och sen Fiona. När vi skulle till mormor (som bodde tolv mil bor), envisades jag med att ta med henne en gång. Vad jag gladdes åt hennes första bilresa. Ville visa henne hela världen så... jag vevade ned rutan och höll ut henne! Ett av mina små "bravader" som barn (som jag inte är så stolt över, läs om hur det går...http://ekdungen.blogspot.se/ . Har du nå´t?

• Tibble
    Hej! 
    Jag är ute efter att hitta dig som vill ha ett kul samarbete mellan min webbsida och just din blogg. 
    Vad du som bloggare kommer att få ut av detta är produkter till dig själv eller dina läsare, möjlighet att kunna skapa kul tävlingar. 
    Eventuellt en viss % av försäljningen om någon från t.ex. din blogg skulle köpa något. 
    Och chansen att jobba för en bra sak som i slutändan gynnar barn med cancer. Detta är min morot och det jag personligen strävar efter.
    Vad jag är ute efter är att få min webbsida etablerad på internet genom att bli länkad. Självklart skulle jag även vilja ha nya kunder också, men det är inte målet. 
    Jag har ett registrerat företag och en extremt bra webbsida med fina produkter (inom accessoar kategorin). 
    All försäljning redovisas också direkt på barncancerfondens hemsida för att visa upp att allting sköts som det skall göra.
    Detta samarbete kommer givetvis inte kosta någon någonting. 
    Skulle någon vara intresserad utav detta så kontakta gärna mig på: 
  • Tibble
    Hej! 
    Jag är ute efter att hitta dig som vill ha ett kul samarbete mellan min webbsida och just din blogg. 
    Vad du som bloggare kommer att få ut av detta är produkter till dig själv eller dina läsare, möjlighet att kunna skapa kul tävlingar. 
    Eventuellt en viss % av försäljningen om någon från t.ex. din blogg skulle köpa något. 
    Och chansen att jobba för en bra sak som i slutändan gynnar barn med cancer. Detta är min morot och det jag personligen strävar efter.
    Vad jag är ute efter är att få min webbsida etablerad på internet genom att bli länkad. Självklart skulle jag även vilja ha nya kunder också, men det är inte målet. 
    Jag har ett registrerat företag och en extremt bra webbsida med fina produkter (inom accessoar kategorin). 
    All försäljning redovisas också direkt på barncancerfondens hemsida för att visa upp att allting sköts som det skall göra.
    Detta samarbete kommer givetvis inte kosta någon någonting. 
    Skulle någon vara intresserad utav detta så kontakta gärna mig på: 
  • Mia70Mia

Jag har skapat denna nya blogg som en del av mitt nya liv. Jag är en kvinna/tjej som vet vad jag vill och strävar efter att få det. Jag kämpar varje dag varje timme för mina barn och för andras rättigheter. Jag försöker vara fördomsfri, men ingen människa är helt fördomsfri. 

Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Allt du gör kommer trefaldt igen!

Jag är en mamma som inte är som alla andra mammor. Jag följer min egna väg och kan man inte respektera det så håll dig undan. Jag älskar djur men katter och hundar ligger mig varmast om hjärtat. Sen så betyder min familj ALLT för mig så ni vet *S*

Visa presentation

http://miamiamia.bloggplatsen.se

Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!