• Edgren

Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!

Om du tycker att du har en blogg du vill dela med dig till andra av. Kan du lägga upp den i det här forumet.

Jag är först zazz82.blogdog.se

Här kan du läsa om min vardag mitt liv tankar och känslor jag har som ensamstående förälder. Med ett hem varande barn och ett barn på håll.
    "Min blogg mitt språk mitt skit"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-27 14:57
    Ny blogg igen www.nogg.se/zazz82 Handlar om de samma som ovan. Ville ha kvar min gamla därför att den har fler funktioner jag gillar

• Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!
  • arneas
    Fuck the past - Kiss the future

danneking.bloggplatsen.se

En blogg på väg upp på bloggtoppen.
    Om och av en kille i sina bästa år(?) :)
    Skriver om vardag, sånt jag gör, gillar, stör mig på eller bara har någon åsikt om.

En blogg som inom kort även kommer att öppna upp historien bakom bloggaren.
    Hur det är att leva med ett funktionshinder, hur galet den uppkom, den tuffa uppväxten i förorten med organiserad kriminalitet som vardag samtidigt som de flesta såg en elitidrottare.
    Fattigdom, kriminalitet, förhållanden, droger, uppväxt, idrott, handikapp...

Bloggen innehåller mycket vanlig vardag, men har ett djup som tittar fram då och då. Och framför allt är allt alltid rakt och ärligt, även när det kan störa andra.

Välkomna!

danneking.bloggplatsen.se
  • Flickanx2
    Äntligen på plats igen! Kände riktigt hur Böda hade längtat efter oss.
    Kul med alla människor som kommer fram och glatt hälsar.
    Det går ju faktiskt inte att bli annat än glad när många säger: "det var ju ni som gjorde hela serien!". Kanske låter lite divigt att erkänna, men varför inte?
    Jag blir glad över att vi lyckats göra andra glada och det är ju aldrig fel.http://ekdungen.blogspot.se/

• lille Birger
    Flickanx2 skrev 2014-08-09 11:58:11 följande:
    Äntligen på plats igen! Kände riktigt hur Böda hade längtat efter oss.
    Kul med alla människor som kommer fram och glatt hälsar.
    Det går ju faktiskt inte att bli annat än glad när många säger: "det var ju ni som gjorde hela serien!". Kanske låter lite divigt att erkänna, men varför inte?
    Jag blir glad över att vi lyckats göra andra glada och det är ju aldrig fel.ekdungen.blogspot.se/
    Vadå, vilken serie? Har ni varit med på tv?

Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!