Inlägg från: Bionic |Visa alla inlägg
  • Bionic

Bara hinnsäck på VUL i v 6+

Ni som gjort tidiga VUL och bara har sett hinnsäcken - Hur gick det för er sen?

Hur länge fick ni vänta tills ni fick komma tillbaka och såg allt bra ut då?

Har varit idag i 6+3 och såg en hinnsäck på 21 mm, inget mer. Men allt såg tydligen normalt ut för att vara v 5.

Har 3 MF i bagaget, det där därför jag varit på VUL tidigt om någon nu undrar. Men i efterhand så ångrar jag att jag for...

• Svar på tråden Bara hinnsäck på VUL i v 6+
  • Bionic

Tack för ditt svar.

Jag har dock lite svårt att sympatisera med denna läkare som utförde detta VUL på mig...
    Till att börja med kunde hon inte ens hitta min högra äggstock! Hur ska hon då kunna se ett foster på några mm..?
    Jag tror att hon tryckte på alla knappar som var tryckbara på maskinen och förstorade och förminskade, hon vred även skärmen från mig ända från början.
    Såg inte ett jota.

Polsk stafettläkare på KK som inte kunde en mening svenska. Min make fick hjälpa henne att prata...

• Bionic

Men som sagt - Ingen annan som sett en hinnsäck ENBART i slutet på v5 början på v6,ingen gulesäck eller foster... som det sedan gått bra för?

• Bionic

Har nu också fått se ett pickade hjärta och en liten böna!
    Efter två veckors oro.

Svar på tråden Bara hinnsäck på VUL i v 6+