Inlägg från: Vipera |Visa alla inlägg
  • Vipera

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Evolutionsbiologiskt så kan man ju faktiskt fostra fram bögar, svårt med flator dock enligt det vi ser hos ursprungsbefolkningar. Men en spis borde vara en god början. Dock måste man komma ihåg att för att lyckas med en sådan sak som att fostra någon till bög så krävs en hel miljö där pojken bara har flick/bögiga saker. En spis bara ger nog ingen bög, kanske om den är rosa dock...

• Vipera

Ska väl kanske tilläga att man kan ge valmöjligheter för den lille genom att ge delar av en bögig miljö och delar av en korrekt miljö för en hetero. Vår lille son har en spis och idag köpte pappa klänning till sig och visade stolt upp sig inför den lille. Men, han har bilar och alltså ett val!

• Vipera

Så glad att jag får stötta ekorren i hennes/vår quest att förvirra den lilla. You are "the greatest queermom of today!" helt klart!

• Vipera

Idag köpte jag ett dockhus till lillgrabben! Spis, diskställ, rosa kläder och rosa vagn hade han innan så nu börjar det likna något i ekorrnästet

• Vipera

Dorian Ertymexx skrev 2009-01-03 18:12:19 följande:

Vipera skrev 2009-01-03 15:35:45 följande:
    Inga barnbarn för dig alltså. Tssk tssk, påven hade rätt, det är mänsklighetens undergång! ;)
    Nej, med tanke på att äldste sonen har en lättare släng av typ Aspergers och är nästintill asocial och yngste sonen blir drag queen så lär det inte bli så många biologiska barnbarn i det här huset inte!
  • Vipera

Nu var det hustrun som skrev på min inloggning igen men det är helt OK vi har samma strävan
    Påven är ju ingen personlig vän så jag förstår inte hans strävan och ångest, stackars man, han hade kanske velat ha en egen spis som liten? Då hade han antingen sluppit ångesten han bär eller haft en sundare syn på tillvaron iaf...

Vipera skrev:
    Nej, med tanke på att äldste sonen har en lättare släng av typ Aspergers och är nästintill asocial och yngste sonen blir drag queen så lär det inte bli så många biologiska barnbarn i det här huset inte!
    Dorian Ertymexx skrev:
    Påven gråter för dig och för dina barn. ;)

• Vipera

Kan det vara så att påven/påvarna talar mycket om bögar för att de själva alltså är de största, men i smyg? Man kanske skulle dela ut gratis lekspisar till alla så de som har anlag då slipper bli homofober/egentliga bögar... Eller så tvingar vi bara kyrkans folk att endast ta in sådana i prästeskapet som haft leksaksspis.

• Vipera

Men det förstår man ju i det omvända i det de säger. Skulle de fördöma pedofiler så hänger de väl ut sig själva för mycket och för tydligt Skämt åsido så var det såklart värre förr med både kyrkans makt och dolda fel.
    Man kanske skulle fråga påven vad han tycker om gratis leksaksspisar åt alla och se om man får en tår av erkännande...

Shoegirl skrev 2009-01-05 12:52:01 följande:
    Det är det jag har så svårt för med katolicismen - bögar som säger att homosexualitet är fel Däremot säger de mycket lite om pedofili...
  • Vipera

Helt sant, de kan inte skämta för de saknar humor, alltså kan det omöjligt vara ett skämt!
    Shoegirl skrev:
    "Socialstyrelsen skämtar aldrig!"

• Vipera

Vår lille son har idag fått sitt rosa dockhus. Hela han strålade av glädje och förväntan. Många bilder togs på detta seriösa försök att skapa en skapande bög. Bilderna funderade jag på att lägga ut men insåg att den dagen han "kommer ut" och blir känd så kan bilderna användas till att någon publicerar bilderna på ett negativt sätt. Så vi får glädjas inom familjen över vårt verk till vi en dag kan sola oss i hans glans. Ni som bara har leksaksspisar, jag vet inte...

Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?