Inlägg från: Vipera |Visa alla inlägg
  • Vipera

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Vi som tror detta står enade i vår tro! Så som det är sagt, så skall det bliva. Köp en spis till din son och stå för det, vi gör så här hemma fullt medvetna om vad detta handlar om. Klart grabben skall bli bög{#lang_emotions_cool}

Vill ha en dotter men ännu hellre, ett barn...
  • Vipera
    Shoegirl skrev 2009-03-05 17:02:58 följande:
    tror? vaddå tror?Vi vet!Eller tror du inte heller på socialstyrelsens rapport? *kättare*
    Jag och Ekorren är religiöst övertygade om att man kan göra sin son till bög genom att ge honom allt som gör en bög, som en spis, alltså är detta vår tro!
    Kättare är de som tror att de kan ge en pojke en leksaksspis utan att det skulle påverka hans sexualitet, snacka oupplyst!
  • Vipera
    JenniferBeckman skrev 2009-03-05 18:05:44 följande:
    Vipera: vilken religiös tro tillhör du då? När du skriver som du gör!
    Vilken religion, nu blev det svårt...
    Påven säger att bögar är onaturliga trots att han erkänner allt på jorden som guds skapelse. Alltså erkänner han även brio och deras tillverkning av leksaksspisar utan att de märks med varningstext enligt socialstyrelsens budskap.
    Så jag är nog delvis protestantisk lutheran med ett förlåtande blinkande öga åt bögar och brio...{#lang_emotions_cool}
    Saken är ju den att i sandlådan märker man ju ingen skillnad, men vänta till de små växer upp{#lang_emotions_wink}
  • Vipera

Oj här sprang tråden iväg...
    Måste kommentera Sirendes inlägg 1433 med bland annat texten:"Ett av de MINST attraktiva drag jag sett hos killar jag varit tillsammans med har varit rädsla för att verka feminina. En kille som verkligen är trygg i sin identitet och sin manlighet vågar också släppa fram sina "kvinnliga" sidor utan att vara rädd för att framstå som kvinnlig! Det finns inget sexigt hos en macho man, då machoinställningen i alla fall jag sett bottnar i osäkerhet eller otrygghet."

Jag och min hustru ivrar ju för att göra vår lilla son till framgångsrik bög. Jag sköter det mesta av mat o handel, tvättar och sköter allmänt ett helt hushåll med barn själv. Hustrun fick skaffa eget boende för att inte störa in i detta (dock har sonen en röd spis även där), trots vår kärlek så får man offra lite för att skapa en bög. Hustruns kallar min ständigt för sin lilla bög. Jag ligger i badet med ett glas rött, några stearinljus och ansiktsmask. Jag plockar mina ögonbryn och håller mig slank med pulverdiet samt gillar inredning.
    Menar du då att jag genom allt detta bögbeteende plus den röda Briospisen istället gör vår lilla förvirrad genom att jag faktiskt är trygg i min manlighet? Nu är det jag som blir förvirrad!?{#lang_emotions_surprised}

• Vipera
    buffybus skrev 2009-03-06 13:25:36 följande:
    klart man kan köpa en spis... fråga dem tillbaka om deras män står vid spisen hemma.. isåfall e dem ju väääldigt bögiga.. dessutom e det ju bara en lek... man leker med grejer... känns inte som det är en kvinnosak ett jävla kök... ahhh arg jag blir..
    Jag älskar att laga mat och grejar i timmar i köket varje dag. Så trots andra äktenskapet (båda med kvinnor) och barn i båda (samt att jag faktiskt sytt klänningar) så får jag acceptera att jag väl är bög. Jag brukar säga min kära hustru att jag är bög men bara med henne{#lang_emotions_cool}.
    Och för speciellt vår lilla då så att han får ett komplement till den röda spisen på hans rum.
  • Vipera
    Badgirl skrev 2009-03-07 19:00:13 följande:
    Jag tycker det låter riskabelt, jag... Jag fick en röd spis när jag var liten och jag hatar att laga mat. Min man däremot har inte haft någon spis som liten och han lagar ofta mat. Fast jag är kanske snarare undantaget än regeln? Hm... Jag är ju å andra en rabiat feminist, rödstrumpa mm så jag gjorde väl revolt mot min uppfostran genom att hata att laga mat i vuxen ålder? Psykolog någon??
    Socialstyrelsen är på väg till dig med ett team! Stå absolut stilla så du inte påverkar mer än vad du redan gjort (beroende på vad du tänkte iofs...).
    Att din man blev bög sent om sider då han fick en riktig spis är ju ett plus som du kan ta upp när teamet anländer.
  • Vipera
    Svar på #1520
    Klart din man är bög!! Märkligt att inte ens du förstår det, han kan ju förtränga det men du?
    Min fru vill också ha barn som tur var (hon ville egentligen innan mig men vi karlar är ju lite tröga, liksom våddå, vi har ju typ fyra redan...). Då är vi tre som vill om inte din man vill, för då blir vi fyra{#lang_emotions_wink}.
    Har inte teamet kommit ännu menar du? Märkligt, eftersom vi här i tråden går helt på deras rapport så anmäler vi såklart avvikelser som din och då SKALL du hämtas!!
  • Vipera
    Svar på #1523
    Men "signaturerna" är ju typ skuggade o i annan färg? Men det gör inget, en välkommen fläkt att du kopplade ihop att vi båda vill ha barn bara{#lang_emotions_baby}
    Begriper inte att de inte hämtat dig än, avvikare måste ju "fixas" det ansåg ju redan paret Myrdahl!
  • Vipera
    Svar på #1526
    Paret Myrdal är en föregångare till socialstyrelsens åsikt om att röda leksaksspisar ger bög. Myrdal var tidigt inne på att "fixa" avvikande och att det var statens ansvar att så hände, inte den korkade individen som inte förstår sitt eget bästa. Då du inte ens inser att din man är bög och inte ens själv påverkades av en röd spis så, ja,{#lang_emotions_wink} du förstår ju inte...
  • Vipera
    xxmeyaxx skrev 2009-03-08 11:24:14 följande:
    Gordon är elak och otrogen.Jamie är naken. Jag vill inte att min son ska bli naken, tjock, elak, otrogen..
    Helt riktigt! Bättre då en ärlig bög som kan vara snyggt klädd, smal o snäll samt absolut trogen sin kvinna ändå (smygbög) och laga god mat som jag.
    Dessa fejkade bögar som Gordon och Jamie ger oss sanna ett dåligt rykte{#lang_emotions_death}
    Vill ju att vår lille son växer upp i en miljö där han uppskattas för sina egenskaper och inte dras ner av fejkbögar i media.
  • Vipera
    Svar på #1539
    Hur gammal är han? Har han en förebild i en smygbög till pappa som älskar att laga mat? Om inte så kanske det är vad som bör tillföras fort nu så att den lilla förstår vad en spis betyder. Det kan vara bråttom nu! Innan han får för sig att skruva på diskmaskinen eller något annat manligt.
  • Vipera
    Svar på #1541
    Det är bara synd om oss när buffliga fejkare tar plats i media som inte vi ödmjuka smygbögar kan. Vi skulle ju bryta mot vår natur om vi syntes på det viset. Kan inte staten sponsra brios priser på spisar, då blir det inga mer krig iaf{#lang_emotions_cool}
  • Vipera
    Svar på #1560
    Nej, nej, det är ju de oinvigda som är kryddan! Med lite ballans i sarkasmerna så det inte slår över så (bara lite då...) så får de ju ett asgarv när de förstår, eller om då...{#lang_emotions_cool}
    Saliga äro de upplysta i första hand och de som söker sanningen i andra hand men skrattar bäst som skrattar sist{#lang_emotions_djavulsk}
    Jag är stolt make och smygbög som skall se vår lilla La Vendel bli en stor stjärna och en underbar kock, fast ödmjuk!
    Han skall ödmjukt minnas att den röda spisen var det som gjorde honom till det han då är.
  • Vipera
    Svar på #1565
    Ha koll på om han börjar "trolla" med såser och pyntar bordet vid dukning samt köper extra fiiina råvaror. Om han börjar så är han bög. Har ni små barn så är det guldläge att köpa en RÖD leksaksspis och luta sig tillbaka och vänta på deserten{#lang_emotions_cool}
  • Vipera

Bugar för musen!

• Vipera

La Vendel har röda stövlar med blommor på kan jag säga{#lang_emotions_wink}
    Varför riskera att göra bort sig på detaljer när man kan köra linan ut liksom...

Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?