Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

xxmeyaxx skrev 2008-12-29 17:03:50 följande:

Ja, bara för att du inte blev normal..
    men alltsa , det är ju lika normalt att vara homosexuell som att vara hetro, bara det att man är bra pa olika saker.
  • siamusen

xxmeyaxx skrev 2008-12-29 17:24:24 följande:

i och för sig.
    För övrigt tycker jag rubriken i TS är lite fel. Borde inte stå KAN min son bli bög utan: När blir min son bög.

För det är ju trots allt det det handlar om
  • siamusen

ingra skrev 2009-01-29 18:57:45 följande:

Har ni gayfobi??Spelar väl ingen roll vilken läggning barnet får i livet. Ni älskar väl honom iaf....Vad blir isf våra tvillingflickor som leker med bilar?? =)//IngelaPingela
    Det är vâl ganska uppenbart att de blir lite butch?

Och visst spelar det roll vilken läggning barnen får. Blir ju lâttare att ^planera julklappar tex.
  • siamusen

ingra skrev 2009-01-29 19:15:08 följande:

Ja julklappar och presenter är ju viktiga... Tänkte inte på det...Syftade mer på att Läggningen är oviktig.Låt barnen leka med vad dem vill och bejaka alla sidor.//Morsa till snart 4
    Äsch, det är som att säga att de ska fa äta godis hela tiden om de vill. Ska vi bejaka den sidan ocksa?

Skoj liksom: bög OCH tandlös vid 5 års ålder
  • siamusen

ingra skrev 2009-01-29 19:24:34 följande:

siamusen skrev 2009-01-29 19:16:35 följande:
    Ditt svar vet jag inte var du fick ifrån.Jämföra Godis med leksaker???Det var nämnligen det jag syftade på, kanske inte var tydlig där.//Morsa till snart 4
    "bejaka alla sidor"

Tänk pa alla barn som bejakar sin godissida och tappar alla tänder för de bejakade ocksa den sidan som sa nej till tandborstning

Fast iofs sa kanske det âr en fördel för en bög att vara tandlös iofs.
  • siamusen

Nathalie009 skrev 2009-01-30 18:04:33 följande:

ja jag har fan funderat på det där, jg köpte ju bilar till min dotter, shit, nu kanske hon blir lebb??
    Tror du kanske stryka ordet "kanske".
  • siamusen

Nathalie009 skrev 2009-01-30 18:09:58 följande:

ah fan då! kanske lika bra att adoptera bort henne medans hon ör liten då! Jag vill fan inte ha en lebb som dotter :O
    Kanske kan byta kön?
  • siamusen

Mirelena skrev 2009-01-30 18:10:17 följande:

Ville bara tillägga, jag hatade dockor när jag var liten, lekte hellre med bilar, och killar, tjejerna skulle juh bara hållas med sina dockor! Och till trådstartaren så jag orkar inte läsa igenom alla 1200plus svaren du fått... men jag hoppas verkligen du köpte en spis! och vad är det som säger att bara för att vi köper könsrätta leksaker till våra små att de blir på ett visst sätt.. vem vet din lille son kanske blir kock på elitnivå för att du uppmuntrade hon! Jag tänker försöka att inte begränsas av vilket kön mitt barn får!
    Ja, precis som om kockar inte skulle vara homo menar du?
  • siamusen

Nathalie009 skrev 2009-01-30 18:11:21 följande:

siamusen skrev 2009-01-30 18:10:23 följande:
    aa fan smart!! kan ju åka till thailand o fixa det lite diskret, dom är ju billiga
    Låter bra så kan du passa pa att fixa en schysst solbränna samtidigt
  • siamusen

massi585 skrev 2009-01-30 18:12:21 följande:

Alltså, seriöst.. Är det här ett seriöst forum lr?:s Herregud..
    Ja, varför undrar du?
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?