Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Eller varför inte bara: Elle (hon pa franska).

• siamusen
    Shoegirl skrev 2009-03-05 17:09:08 följande:
    Oupplysta människor är det absolut synd om. *håller med*
    Och så jäkla onödigt. Ikea har flera jättebilliga lampor. Är väl bara att ta bussen dit liksom eller samåka med nagon annan som ândå ska dit.
  • siamusen
    Ablan skrev 2009-03-05 22:47:41 följande:
    Ha ha min sambo kanske är super homo han leker spis varje dag  (han är kock)
    Klart han är Men säg inget så får du fortsätta äta god mat.
  • siamusen
    lokisse skrev 2009-03-05 22:50:59 följande:
    den är god även om man inte vet att kocken spottat i den..
    Lite extra proteiner är alltid bra
  • siamusen
    Mållgan skrev 2009-03-05 22:57:36 följande:
    Orkar inte läsa hela tråden. Men jag måste nog anta att TS skämtar. Vaddå, e de bara homosexuella killar som lagar mat då eller??? Så dumt så det är inte sant. Min lilla son kommer få både spis, förkläde och små bakredskap när han blir lite större (är bara 7mån nu). Han kommer få baka med oss o vara med när vi lagar mat. Och om han blir homosexuell så har jag jävligt svårt att tro att leksaksspisen o bakningen har spelat någon roll. Dessutom så älskar jag honom mest i världen oavsett vilken sexuell läggning han kommer ha. Det viktigaste  är att han mår bra och är lycklig.
    Ja, det är bara homosexuella killar som lagar mat. men du har rätt i att man tycer om dem ändå. De blir duktiga pa nagot annat ân hetero killar helt enkelt.
  • siamusen
    xxmeyaxx skrev 2009-03-05 23:02:51 följande:
    oj, vad litet det blev
    pdf-dokument fran Socialstyrelsenssida.
  • siamusen
    Mållgan skrev 2009-03-05 23:12:57 följande:
    För de låter ju jäkligt konstigt. Förr var ju typ alla leksaksspisar röda. Å dom flesta barn jag kände hade en spis, även killar. Å det var inte så att alla dom blivit homosexuella. Å när killar leker med röda spisar på dagis då. Ojojoj vilken fara=)Nä!!!
    Klart de var homo, bara det att de inte vågade komma ut och berâtta det.
  • siamusen
    xxmeyaxx skrev 2009-03-05 23:18:32 följande:
    Förr var det ju inte lika accepterat att komma ut. Och nu är de ju gifta och har barn och finner tillvaron rätt bra ändå. Men jag vet många karlar som lagar mat i smyg om nätterna, när frugan sover.
    Helt klart!
  • siamusen
    Sennaboo skrev 2009-03-05 23:23:17 följande:
    Är detta ett skämt, eller? Förhoppningsvis vet alla att bög är inte något man blir utan något man är. Varför skulle sonen helt plötsligt gilla snoppar bättre bara för att han leker med en spis?? Personligen anser jag att det är vår skyldighet som föräldrar att ge våra barn möjlighet att leka med alla sorters leksaker. Varför styra in dem på ett spår enbart pga kön. Nä, låt barnen få vara de barn de vill vara och leka med det de vill, utan en massa begränsningar som enbart gör att de kommer att växa upp och se allt som antingen manligt eller kvinnligt.
    Så du menar att vispen INTE är ett surrogat för snoppen alltsa? Finns manga studier som inte skulle halla med dig.
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?