Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

trollungen2008 skrev 2008-12-10 22:58:15 följande:
    inte ens värt att kommentera...
    Varför inte?
    - Blod, det har man i huvudet. Inte i ögonen (citat av min lillebror Hampus, då 4 år)
  • xxmeyaxx
    Perry the Platypus skrev 2008-12-10 22:59:45 följande:
    Du vet att ditt inlägg är nr 495 va? Nån måste ha tyckt att det var det.
    496 *leker viktigpetter*
    - Blod, det har man i huvudet. Inte i ögonen (citat av min lillebror Hampus, då 4 år)
  • xxmeyaxx
    Snuttepluttis skrev 2008-12-10 23:01:51 följande:
    Men varför skulle dom bli bög för de?? Min son han leker med dockor o han har en spis som han älskar att leka med.. Förstår mej inte på människor som håller på så... :S
    Han kommer nog en dag till med citatet "mamma, jag har något att erkänna.."
  • xxmeyaxx
    Ekorrfamiljen skrev 2008-12-10 23:02:08 följande:
    Jag tror inte att en spis är rätta vägen att gå om du vill ha en bög till son. Å andra sidan kanske det kan funka bättre än tjejkläder. Min äldste son fick gå klädd i orange kläder med BLOMMOR på när han var liten. Idag fick jag till min stora sorg höra att han är smått förälskad i en FLICKA!! Jag hoppas ju naturligtvis att det ska gå över, men till dess.. *suck* Han hade även en leksaksspis när han var liten, men det hjälpte ju inte heller, tyvärr.Yngste sonen har nu fått en leksaksspis och ROSA kläder! *håller tummarna att han ska bli Årets Drag Queen 2028!!
    ROSA kläder är nog bättre än orange. Jag håller tummarna för er.
  • xxmeyaxx
    LyNxQ skrev 2008-12-10 23:06:28 följande:
    Bög är inget man blir, det är något man är! (om man inte bor på nåt modernt ställe där det är inne att vara homosexuell möjligtvis..)Enligt viss forskning har det nåt att göra med hormonhalten hos mamman under graviditeten, så du är för sent ute om du vill påverka!
    Fan. Vi som har en bög på pappas sida.. damn.
  • xxmeyaxx
    Beckah82 skrev 2008-12-10 23:07:27 följande:
    Jag har ju verkligen skapat en bög iallafall...På dagisfotot fick han ha en blommig rosa tröja och i julklapp ska han få både en röd spis och en docka är jag inte hemsk så säg...
    shiiit. där har vi superbög 2027!
  • xxmeyaxx

Beckah:
    Min sambo trodde att det där var en flicka.
    Är du säker på att Alvin inte är en Alva ändå?

• xxmeyaxx
    Beckah82 skrev 2008-12-10 23:10:35 följande:
    well... läkaren sa ju att det var en flicka på UL i vecka 21, jag kanske missade att det växt ut en snopp på köns-ul i vecka 28 och fortfarande tror det är en tjej?!
    Ja. Jag skulle tro det. Du är ju lite efter.. Det har vi ju redan konstaterat.
  • xxmeyaxx
    Censur skrev 2008-12-10 23:11:30 följande:
    usch! påminn mig om det om jag skulle för för mig att låta mina barn leka med din son...
    Näe. Då kanske de blir som pappas kusin Harry. Homosexuell och äger en frisörsalong i Finland.
  • xxmeyaxx
    Beckah82 skrev 2008-12-10 23:14:02 följande:
    Alvin är ju inte första pojken jag förstör om man säger så... jag är återfallsförbrytare!har redan bögaliserat storebrorsan Victor sedan många år tillbaka...
    men det var ju gamla nyheter!
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?