Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

JeanneDArc skrev 2008-12-12 15:17:29 följande:
    Då hade väl människan inte lagt tråden under sandlådan heller? tror snarare du ska tolka det som att hon har sett att vissa verkligen resonerar på det viset och därför bestämde sig för att göra lite narr av dem här under. fast kanske borde hon ha använt 25 smileysar för att få fram budskapet på fl.
    Ja, just ja. Det glömde jag ju.. oh.

Jag får göra det nu istället.

Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • xxmeyaxx
    LaFontaine skrev 2008-12-14 19:05:49 följande:
    Alltså ts, nu får du se till att vara lite taktisk! Vad tusan ska du med en matlagande bögson till? Vilken nytta ger han dig? Nej du, utrusta sonen med ett verktygsset eller ett elektikerset. Då får du, förutom en riktigt manlig son, också en son du kan ha nytta av. Vet du vilken timpenning elektriker tar?*Himlar med ögonen åt Meyas okunskap*
    Hmm, det ligger något i det..
    Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • xxmeyaxx
    mpm skrev 2008-12-14 23:13:36 följande:
    nej, nan spis gor inte din son till bog. Inte en docka heller. Ar han bog sa ar han bog oavsett leksasval. Och vari ligger problemet att vara bog forresten??
    massor! han kommer ju springa runt i boa här hemma. sno mina..
    Silverkatten06 skrev 2008-12-14 22:13:03 följande:
    Men håller ni fortfarande på här? Jag har fullt upp med att maskulinisera min pojk. Rädda det som räddas kan!
    hur gör du det?
  • xxmeyaxx

Du kan ju alltid köpa lite vapen till grabben också. Och lite fejkblod?

• xxmeyaxx
    AA aa skrev 2008-12-17 14:30:59 följande:
    Den här tråden gör mig så glad. Piggar verkligen upp en tråkig eftermiddag på kontoret
    samma sak här
  • xxmeyaxx

spisen har kommit. ska slå in i presentpapper ikväll

• xxmeyaxx

nej. blått. då kanske han blir bi.. fler valmöjligheter i sängen.
    fast det är tomtar med

• xxmeyaxx
    siamusen skrev 2008-12-22 16:27:01 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-22 16:24:26 följande: Stackars tomtar
    som får pryda en spis ja? jag lider med dom.
  • xxmeyaxx

Om ca, 47 minuter är det kört..

• xxmeyaxx
    LaFontaine skrev 2008-12-23 23:19:45 följande:
    Jag lovar dig - redan på juldagens morgon kommer han presentera sin nya kille för dig...Kom inte och säg att jag inte varnat dig!
    får se vem av pojkarna han plockar hem från dagis.
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?