Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Tovsan skrev 2008-12-28 12:48:57 följande:
    såg nu vart tråden låg, men tycker ändå att det är en ******** tråd, o inte rolig för 5öre..så jag tänker då inte vara delaktig i sånna här ******* skämt trådar ha de så kul ni andra
    Okej. Hej då! *vinkar sött*
    Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • xxmeyaxx
    siamusen skrev 2008-12-28 12:53:58 följande:
    Va är det en sandlådetråd?Jag som var sa glad att jag äntligen hittat likasinnade som förstår vad som är viktigt hâr i livet
    Jag kan gotta dig med att jag lagt tråden lite fel, men orkar inte placera den på ett seriöst ställe
    Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • xxmeyaxx
    Jazza skrev 2008-12-28 13:10:56 följande:
    Ööö, min dotter fick en lastbil i julklapp.... Idag såg hon en snopp på bild och sa: Blä, äcklig.... I rest my case
    Haha! Där ser du.
  • xxmeyaxx
    Mamma Mio skrev 2008-12-28 13:52:14 följande:
    ....so what????Spelar det nån roll? Denna tråd måste vara en trolltråd...Menar du allvar?Riskera att bli bög????Mina söner och döttrar får vä älska med och älska vem dom behagar....Finns det samband med spisar och sexuell läggning?????
    *smyger och gömmer mig bakom en sten, med min lilla trollmor och hennes elva små trollungar*
  • xxmeyaxx
    lövet2 skrev 2008-12-28 16:13:08 följande:
    Ja du, TS, visserligen kan sonen bli bög om han får en spis, men å andra sidan är det troligt att han blir kock också. Och en kock är väl inte dumt att ha i familjen? Då slipper du matlagning för resten av livet!
    Men då blir han ju som Jamie Oliver, en naken kock.
    Eller en elak kock, Gordon Ramsay.

Hur kul är det?
  • xxmeyaxx
    väntar i Kina kön skrev 2008-12-28 16:23:01 följande:
    Oj! Missade var tråden var...*ler
    *ger hink och spade*
  • xxmeyaxx
    Dorian Ertymexx skrev 2008-12-28 18:21:37 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-28 16:18:27 följande: Han kanske blir ännu värre, både och! Naken OCH elak! ;D
    Exakt! Fatta hur illa det är?
  • xxmeyaxx

Buuhuu! Min son kommer bli en elak tjockiskock, som tänder på karlar!! Gråter

• xxmeyaxx
    AnnchristineJohanson skrev 2008-12-29 13:58:34 följande:
    snacka om bisarra...och snacka om att nervärdera era barn..jises..väx upp...leksaker gör inte folk till bögar/flator..snälla nån..ingen ja känner har då blitt det..
    Ja, bara för att du inte blev normal..
  • xxmeyaxx
    Lantismamman75an skrev 2008-12-29 15:19:29 följande:
    Allvarligt talat..Är detta ett skämt TS?? Är alla manliga kockar bögar då?? Vad sjutton skulle det göra förresten om din son blev bög? Du skulle väl älska honom lika mkt för det?!!
    Det finns faktiskt studier som säger att man blir bög av en spis.
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?