Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

TrasDockanLer skrev 2009-01-04 17:10:04 följande:
    Bara läst TS.Om han skulle bli bög sen så är han de redan...Inget man blir utav att få en leksaksspis i julklapp. Vilka kokar är de som är bäst i världen på att laga mat om inte män. Och hur många av dem är bögar???
    Hallå? Det är ju bara att TITTA på dom så ser man att de är bögar.
    En tanke. En dröm. En verklighet.
  • xxmeyaxx
    frenys1 skrev 2009-01-05 13:44:23 följande:
    Men herregud!Vad är det för bögigt i att ha en leksaksspis? Killar kan väl laga mat de oxå även fast de inte är bög?!
    Det ÄR bögigt! Det visar Socialstyrelsens senaste studie.
    Och det vet väl alla att INGEN kille kan hålla sig straigth när deras främsta passion är matlagning.
  • xxmeyaxx
    misssecret skrev 2009-01-05 13:48:18 följande:
    Nu har jag inte läst svaren men skojar du eller?Ett barn växer väl inte upp till att bli homosexuell för att de gillar att laga mat och leker med dockor det är samma sak som att säga att din man inte får hjälpa till att laga mat och byta blöjor för det är kvinnan uppgift men hallå!!!
    Jo, enligt Socialstyrelsens senaste studie.
  • xxmeyaxx
    Dorian Ertymexx skrev 2009-01-06 17:12:57 följande:
    Ekorrfamiljen skrev 2009-01-06 16:54:18 följande: Du har missat påvens senaste va? Han uttalade sig just mot homosexualitet då det är en fara för mänsklighetens överlevnad. Vi är visst utrotningshotade som art, tydligen... ;)
    Oj. Då är det bäst att vi slutar göra bögar av våra söner Sluta köpa spisar och dockor!
  • xxmeyaxx
    lmyr skrev 2009-01-06 17:14:51 följande:
    Löjlig fråga, varför skulle han bli de?
    som Ekorrfamiljen sa.
  • xxmeyaxx
    emtono skrev 2009-01-06 23:39:00 följande:
    Just det, vår son fick både en spis med tillbehör OCH en fullt utrustad vertygsbänk, vad kommer det bli utav honom? Bi, "manlig" bög, sexuellt förvirrad?Vad säger socialstyrelsens rapport om det?
    "Enligt socialstyrelsens forskning, förvisso gjordes den under stora alkoholintag men det âr mindre viktigt, sa har det visat sig att just färgen pa leksaken âr avgörande.

Röd spis leder saledes till en homosexuell pojke, men straight tjej.

Svart spis leder till en manlig redig karl, ofta kändis-kock, eller till en lesbisk tjej som bara köper bestâll pizza med ananas.

Är barnet fârgblint blir det asexuellt.

Allt detta finns att lâsa i rapporten som heter "Kôket och barnet- hur man kokar sig till sin sexualitet. En färgglad studie"

Karl Bengtsson har illustrerat. Dock nâr han var full sa det âr lite kluddigt och jag vet inte vad åsnan gôr dâr. Men intressant âr det."
  • xxmeyaxx
    Dorian Ertymexx skrev 2009-01-07 01:42:44 följande:
    xxmeyaxx skrev 2009-01-06 23:40:22 följande: Kombon rött och svart gör barnet sexuellt förvirrat, bisexuellt och därmed perverst - det är därför rött och svart alltid ansetts vara djävulens färger. :P
    haha, så sant.
  • xxmeyaxx

Nu har han börjat städa också..

Vad ska jag göra... Gråter

« Feel the magic of Meya »
  • xxmeyaxx
    Shoegirl skrev 2009-01-29 18:56:13 följande:
    Grattis! Bra jobbat!Har du köpt en symaskin än så han kan öva upp sina skills som blivande galadrottning?
    Bra idé!
  • xxmeyaxx
    ingra skrev 2009-01-29 18:57:45 följande:
    Har ni gayfobi??Spelar väl ingen roll vilken läggning barnet får i livet. Ni älskar väl honom iaf....Vad blir isf våra tvillingflickor som leker med bilar?? =)//IngelaPingela
    Mja, jag är faktiskt osäker om jag älskar honom lika mycket som förr.
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?