Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Mysan59 skrev 2009-03-05 22:52:15 följande:
    Undrar vad det beror på att jag inte äter kött, vilka fel färger jag fick på mina leksaker
    då fick du säkert bara leka med kottar.
    « Feel the magic of Meya »
  • xxmeyaxx
    lokisse skrev 2009-03-05 22:53:10 följande:
    nää lite skit rensar magen .....
    hälsosamt.
  • xxmeyaxx
    lilla sannaw skrev 2009-03-05 22:54:48 följande:
    tror du på allvar att det är färgen på spisen eller spisen överhuvudtaget som avgör om din son blir bög eller inte?!
    Jag tror inte. Jag vet. Läs Socialstyrelsens rapport, inlägg 1417..
  • xxmeyaxx
    Ablan skrev 2009-03-05 22:55:11 följande:
    Ha ha vilken jävla combo den bögiga, elaka, tjocka, nakna kocken något för kanal 5?!
    vore skitbra ska lägga upp det som programidé till kanal 5..
  • xxmeyaxx
    Mållgan skrev 2009-03-05 22:57:36 följande:
    Orkar inte läsa hela tråden. Men jag måste nog anta att TS skämtar. Vaddå, e de bara homosexuella killar som lagar mat då eller??? Så dumt så det är inte sant. Min lilla son kommer få både spis, förkläde och små bakredskap när han blir lite större (är bara 7mån nu). Han kommer få baka med oss o vara med när vi lagar mat. Och om han blir homosexuell så har jag jävligt svårt att tro att leksaksspisen o bakningen har spelat någon roll. Dessutom så älskar jag honom mest i världen oavsett vilken sexuell läggning han kommer ha. Det viktigaste  är att han mår bra och är lycklig.
    som sag, jag tror inte. jag vet.
    läs socialstyrelsens rapport, inlägg 1417.
  • xxmeyaxx
    Sirendes skrev 2009-03-05 22:59:43 följande:
    Låter ju heeelt idiotiskt :P vad känner du för folk? Min son har röda kläder på sig ofta, han älskar att leka med sin spis (i vår familj är det dessutom nästan uteslutande pappa som står för matlagningen, och han är inte "bög" heller) och hos dagmamman gick han med dockvagnen och pussade på dockan. Jag har låtit honom välja själv hela vägen, och jag kan se att han väljer BÅDE "tjejleksaker" och "kill-leksaker", men att det skulle påverka hans framtida sexuella läggning tror jag inte ett ögonblick på. Är inte det minsta orolig. Ett av de MINST attraktiva drag jag sett hos killar jag varit tillsammans med har varit rädsla för att verka feminina. En kille som verkligen är trygg i sin identitet och sin manlighet vågar också släppa fram sina "kvinnliga" sidor utan att vara rädd för att framstå som kvinnlig! Det finns inget sexigt hos en macho man, då machoinställningen i alla fall jag sett bottnar i osäkerhet eller otrygghet.
    hänvisar även dig till socialstyrelsens rapport, inlägg 1417.
  • xxmeyaxx

"Enligt socialstyrelsens forskning, förvisso gjordes den under stora alkoholintag men det âr mindre viktigt, sa har det visat sig att just färgen pa leksaken âr avgörande.

Röd spis leder saledes till en homosexuell pojke, men straight tjej.

Svart spis leder till en manlig redig karl, ofta kändis-kock, eller till en lesbisk tjej som bara köper bestâll pizza med ananas.

Är barnet fârgblint blir det asexuellt.

Allt detta finns att lâsa i rapporten som heter "Kôket och barnet- hur man kokar sig till sin sexualitet. En färgglad studie"

Karl Bengtsson har illustrerat. Dock nâr han var full sa det âr lite kluddigt och jag vet inte vad åsnan gôr dâr. Men intressant âr det."

• xxmeyaxx

oj, vad litet det blev

• xxmeyaxx

"konditorbög" XD

• xxmeyaxx
    siamusen skrev 2009-03-05 23:03:38 följande:
    pdf-dokument fran Socialstyrelsenssida.
    ja, det blir ju lätt så då..
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?