Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

BebisVagga skrev 2008-12-26 19:45:44 följande:

ja men alla flyttar ju ifrån mamma någongång.,. o inte alla som blir sambos direkt..
    Nej,och hetro killar lever pa snabbnudlar och bârs. Homo-killen lagar boeuf à la napolitaine.
  • siamusen

Majuni skrev 2008-12-26 19:50:12 följande:

Har inte läst svaren...men måste få säga dig sanningen.. JA, han kan vara bög, men inte fan kommer det bero på att du köper en leksaksspis till honom.I så fall är han det redan och det är ingen sak som gjort honom till det.
    Jo, men det är ju det som är grejen. Läser ingen tråden alls?
  • siamusen

Censur skrev 2008-12-26 19:54:05 följande:

men det innebär ju att det handlar om barn i sandlådeålder!?
    Njae, egentligen handlar det vâl om dagis-fjollor eller sandlåde-fikusar?
  • siamusen

SB90 skrev 2008-12-26 23:33:25 följande:

Eller så kan han visa sig vara bög och bli en förjävla bra kock? Skulle din son visa sig vara bög är det lugnt, jag kan adoptera honom, för ingen vill väl ha en bögson mer än jag? Jag är ju ganska vrickad också... Vadå får jag inte adoptera honom? Skulle du älska honom lika mycket även om han var bög? Precis, sluta gagga om skitsaker och köp killen en spis (och så kan vi väl kanske enas såhär år 08 om att man inte blir bög bara för att man leker med vissa saker eller klär sig på ett visst sätt?) Om du nu inte håller med mig, vad hände med villkorslös kärlek?
    Nej, inte bara år 08...utan alla andra år också.
  • siamusen

Censur skrev 2008-12-26 23:43:07 följande:

du med? Börjar du överge det här tankesättet?Har djävulen tagit över ditt sinne? Förgiftat dina tankar?
    Nej, de blir inte bara bögar år 08 utan alla andra år ocksa.

Förstod bara inte varför de inte skulle bli bögar just i år nâr de blivit de alla andra år.
  • siamusen

Boombabymamman skrev 2008-12-26 23:46:30 följande:

My God. Finns det folk som på fullt allvar menar att en leksaksspis är olämplig för småpojkar? Vår son har en rosa dock-sulky som han har ärvt av sin kusin och älskar. Vad kommer det göra honom till? Dragshow-artist?
    Förmodligen ja om han kan sjunga och dansa. Inte alla som kan det nämligen och dem vill ju ingen betala för att se pa scen.
  • siamusen

E81 skrev 2008-12-26 23:47:52 följande:

Min son fick både en leksaksspis och en dammsugare i julklapp, blir han hemmafru då?
    Nej, homo bara.
  • siamusen

E81 skrev 2008-12-26 23:49:54 följande:

Dessutom fick han ett set med kastruller och en rödrutig grytlapp till. Grytlappen använder han när han öppnar ugnsluckan. Han är inte bara hemmafru, han är rädd för att bränna sig också!
    Ja, fjolligt värre faktiskt. Men, men, fjollor är människor de med.
  • siamusen

E81 skrev 2008-12-26 23:53:15 följande:

Synd, tror homosexuella hemmafruar kan bli en bristvara i framtiden, kändes som jag hade större pengar att vinna på att gifta bort honom om han var både och...
    Ja, du kan ju alltid hoppas pa att han kan hitta en riktig mansgris till homo som vill ha en liten ärta i köket. De maste ju ocksa finnas tycker man
  • siamusen

vickitoria skrev 2008-12-26 23:55:16 följande:

Har inte läst hela tråden men nr 1: Varför skulle han bli bög av att få en spis? Nr 2: Blir man bög av sånna omvärldsfaktorer? Nr 3: Vad gör det om din son blir bög? Jag kan hålla på i all oändlighet med dessa frågeställningar...ursäkta men du ställer en otroligt korkat fråga.
    1. För att han tar över en kvinnlig roll och blir saledes bög. Se socialstyrelsens rapport.

2. Ja

3. Lite jobbigt att låna ut sina klâder till sonen och rakhyvlar och liknande. För att inte tala om mustaschen...
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?