Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

AnnchristineJohanson skrev 2008-12-29 13:58:34 följande:

snacka om bisarra...och snacka om att nervärdera era barn..jises..väx upp...leksaker gör inte folk till bögar/flator..snälla nån..ingen ja känner har då blitt det..
    De kanske inte hade några leksaker.
  • siamusen

Shoegirl skrev 2008-12-29 14:50:46 följande:

Men läser inte folk tråden?Vi har ju lagt fram hur många bevis som helst.
    Ja, jag menar det!

*suck lixoom*
  • siamusen

Lantismamman75an skrev 2008-12-29 15:19:29 följande:

Allvarligt talat..Är detta ett skämt TS?? Är alla manliga kockar bögar då?? Vad sjutton skulle det göra förresten om din son blev bög? Du skulle väl älska honom lika mkt för det?!!
    Ja, de är bögar. Nej, det gör inte sa mycket om de blir bögar, de blir sâkert duktiga pa nagot annat.

Men det kan ju vara bra att veta i förväg ATT de blir homo om de far en spis tex ifall att man vill undvika det.
  • siamusen

Yesica skrev 2008-12-29 16:20:48 följande:

Herregud, jag sitter här med hakan ner vid fötterna!Skämtar ni?Kan inte ens förmå mig att skratta för jag tycker att det är så sorgligt att ni ens kan tro nåt sånt!Om din son gillar att leka med en spis eller klä ut sig i högklackat så är det för att du, hans mamma är hans förebild och han vill göra som du! Barn bearbetar upplevelser och intryck genom leken!Kan lova dig att din son INTE blir bög för att han får en leksaksspis. Han kan va lucia på lucia och ha naglack också för den delen. Om han skulle vara bög så är han det oavsett!
    Varför är det sorgligt? Homosexualitet är inget att vara ledsen över.
  • siamusen

CattaAndy skrev 2008-12-29 16:31:07 följande:

sjukt att folk bara säger så!!!! klart att en liten pojke kan leka vid en spis osv=) min systerson är helt galen i allt med kökssaker osv o klart får han leka med det!!! man blir ju inte bög för att man står vid spisen! du kanske får en liten kock i när han blir stor=)=)
    Och kockar är vad? Jo: homosexuella. Hör man ju bara pa namnet. Cock lixom.
  • siamusen

Yesica skrev 2008-12-29 16:37:57 följande:

Pust, jag håller med om att homosexualitet är något man inte ska va ledsen över. Däremot tycker jag att det är sorgligt att man kan tro att man som förälder kan påverka huruvida ens barn blir homosexuel eller inte! Och det där med att barn identifierar sig med sina förädrar har inte heller något med saken att göra. Jag bara menade att barn leker de de upplever, det handlar om lek. Vidare kan jag upplysa er om att om ni tror att pojkar som leker med leksaksspisar etc blir bögar, å skulle varenda pojk på förskolorna i detta land vara det. Det har alltså inget med saken att göra, hur man uppfostrar sitt barn, är han homosexuell så är han, inget fel med det!
    Jo,men du har ju inte läst socialstyrelsens rapport. De hittar ju inte pa vilken dynga som helst.

Leker en pojke att hanär en tjej och lagar mat sa är det ju antingen för att han redan är homo eller sa blir han det av förvirringen av könsrollerna.

Handlar ju om logik och statistik. Inget annat.
  • siamusen

Shoegirl skrev 2008-12-29 16:42:44 följande:

Är du säker? *rebellen*
    Yes. I'm certain. Och jag kan prata engelska ocksa sa jag är inte helt obildad.
  • siamusen

Warspirit skrev 2008-12-29 16:42:40 följande:

Nähä, det var det larvigaste... Så långt har man kommit i forskningen att homosexualitet har väldigt lite eller inget med uppfostran att göra utan bestäms tidigare än så. Vad jag hört, ska det ha med hormonbalansen hos barnet i magen att göra. Jag kan säga att jag lekte med flickor och både dockor och ponnies när jag var i barnaåren, jag blev inte homosexuell för det.
    Socialstyrelsen haller ju inte med som vi sagt. men vill man vara homo sa är det ju inget fel pa det.
  • siamusen

Shoegirl skrev 2008-12-29 16:47:57 följande:

*tror på allt siamusen säger*
    Tycker jag du ska göra för jag är enormt pålâst. Enormously readen som det heter pa engelska.
  • siamusen

Shoegirl skrev 2008-12-29 16:53:46 följande:

Bättre att vara enornously readen än enoumously ridden... Då är man nog också bög *funderar*
    Ja förmodligen. Hästar är lite fjolligt.
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?