Inlägg från: Anonym (xxx) |Visa alla inlägg
  • Anonym (xxx)

HUR kan medicinsk abort finnas som alternativ???

Jag har gjort en hemma för bara 19 dagar sedan. jag tycker att dte var åthelvete för enkelt för att vara en abort. Jag tog första tabletten på torsdagen, på lördag stopade jag in 4 slidpiller, 1 supp och två voltaren. Sen låg jag stilla i 1,5 timme för att inte alla piller skulle trilla ut och sen satte jag på mig en binda och gick på en långprommenad. Det kändes lite, men inte ens som en mensvärk när man var yngre, utan mer som att "jo det händer nog nåt" Det kom ut två klumpar den eftermiddagen och blödde lite och jag hade lite träningsverk i magen efter. Utöver det mådde jag kanon och jobbade och tränade som vanligt på måndagen.

• Anonym (xxx)

Förresten var det bara 10 dagar sedan och inte 19. Det löser sig, inget att vara rädd för även om jag oxå var orolig innan. Men ta det som det kommer. Smärtan kommer ju inte heller i panik utan byggs upp. Jag är smärttålig, men så länge man slappnar av tror jag att ala är det . Ladda med bra filmer och godis och nån som passar upp lite och en värmedyna, så gör du dig redo i soffan

• Anonym (xxx)

Ja, du kan börja blöda lite redan idag.

• Anonym (xxx)

Näe inte så mycket blod kommer det, men binda kan vara bra jag hade mest brun/blodiga flytningar. Det är ingen fara, men det är klart det känns läskigt....

• Anonym (xxx)

Jag fick dyflofenak och ipren, funkade asbra. men fick en som supp så man inte står utan smärtstillande om man kräks

Svar på tråden HUR kan medicinsk abort finnas som alternativ???