• Luloo

HUR kan medicinsk abort finnas som alternativ???

jag har gjort en med. abort, och det resulterade i en skrapning, tack vare dålig personal så tog min abort 3 månader... INGET JAG REKOMENDERAR NÅGON OCH GÖRA!

mitt hjärta 080616
  • Luloo
    Anonym skrev 2009-01-29 18:50:00 följande:
    Jag vet två som fått göra skrapning efter kirurgiska aborter, plus en som fått en allvarligare komplikation, men jag skulle för den sakens skull gå ut och inte rekommendera den abortmetoden.
    jag blödde i 2,5 månad, och det var inget trevligt alls, dödade bara fostret och inte stötte ut det...., min mammas vänninas dotter förblödde när hon tog den, men ska man ha den, lita på din kropp och känns nått fel så hör av dig
    mitt hjärta 080616
  • Luloo
    Anonym skrev 2009-01-29 18:51:45 följande:
    Man ska nog akta sig för att dra slutsatser och gå ut med "rekommendationer" enbart efter egna erfarenheter...
    JAG skulle inte rekomendera den då jag fått så negativt, det är samma som om jag rekomenderar vilken mobil man ska köpa! om jag tycker något fungerar dåligt e det upp till mig och säga, och upp till dig och avgöra om du också tycker det!
    mitt hjärta 080616
  • Luloo
    Anonym skrev 2009-01-29 18:59:15 följande:
    Mobil? Nej, det är väl ändå inte i närheten.Man måste inse att en metod kan fungera dåligt om man har otur, men det är så individuellt att det inte går att avråda på det sättet.
    om man inte får säga vad man tycker i en tråd så förstår jag inte varför dom ska finnas, jag rekomenderar den inte pga mina erfarenheter, men kanske funkar den för andra, sedan skall man väl inte ta åt sig ALLT alla säger utan lyssna på läkare, vänner och framför allt sig själv när man väl bestämmer sig för något sådant
    mitt hjärta 080616
  • Luloo
    Anonym skrev 2009-01-29 19:09:28 följande:
    i vilket fall som helst så är det väldigt ovanligt att förblöda.
    ja det är det, och man får information om när man bör söka läkarvård, tycker man skall lyssna noga på läkare eller liknande när dom berättar om det, så man vet vad som gäller, och minsta lilla fråga ska man ringa dit man tar tabletterna o fråga om man är orolig!
    mitt hjärta 080616
Svar på tråden HUR kan medicinsk abort finnas som alternativ???