Inlägg från: peppigapia |Visa alla inlägg
  • peppigapia

Dessa nymodiga namn - Tindra, Engla...!

mmhhmmmm det e ju namn bara...enda skillnaden e att de inte funnits lika länge som tex Maria, Anna eller Stina.....o smaken e ju som baken...du gillar inte namne Engla o Tindra o jag gillar inte namn som tex Axel, peter och johan...tycker de e tråkiga o intetsägande, för mig e det viktigt att ha namn som "betyder" något, säger något för mig...som det säkert e för dig oxå, skillnade e bara att jag tycker Tindra säger allt medans du tycker motsatsen....
    Stolt mor till Tindra o Saga

• peppigapia

JoNica: visste inte att Engla va så gammalt...e det från tyskland tro!?
    (ville att Saga skulle hete Engla men pappan fick bestämma denna gång)

• peppigapia

Jag säger det igen till alla som verkar ha nånting emot "nya" namn (hur man nu orkar läga ner så mkt energi på det som tex TS o anjeli har gjort??!!)..... det e ju namn bara...enda skillnaden e att de inte funnits lika länge som tex Maria, Anna eller Stina.....o smaken e ju som baken...ni gillar inte namn som Engla o Tindra o jag gillar inte namn som tex Axel, peter och johan, för mig e det viktigt att ha namn som "betyder" något, säger något för mig...som det säkert e för alla andra oxå, skillnaden e bara att jag tycker Tindra säger allt medans andra tycker motsatsen....

Stolt mor till Tindra o Saga
    (får jag en dotter till ska hon defenitivt heta Engla.. ..alltid retar det nån!)

• peppigapia

bara för att retas med alla som störs sig på ovanliga nam ....hörde ett i dag...Lycke...mkt fint tycker jag!

• peppigapia

henrig28 du verkar ju ha väldigt mkt erfarenhet av missbrukarpersonlighet........det e ju mkt troligt att man börjar använda droger pga vad man heter...för det kan väll inte va så att det handlar om andra saker som uppväxt, umgänge mm....

• peppigapia

försten så heter min man Conny...antar att han e knarklangare då.....

Svar på tråden Dessa nymodiga namn - Tindra, Engla...!