Mamma födda 85
hej... är född 85 och väntar min nummer 5 i november :)
hej... är född 85 och väntar min nummer 5 i november :)
Jag ska inte kolla kön, men det blir en Simon eller Sara iaf.
har ju två tjejer och två killar redan så vilket kön det är spelar ingen roll :D
Men efter RUL så tror jag att jag väntar en pojke.. såg ut precis som när ja fick min första son.. och då tyckte jag mig se en liten snopp på ul nämligen.. men återstår att se :)
Precis... var ju 4barns mamma redan vid 20år och 19 dagar jag :P
min första kom fast jag ätit ppiller i 3år varje dag.. missade en dag och poff gravid! (haha) hade ju inte direkt planerat att bli gravid när ja precis börjat 1an i gymnasiet om man säger så....
Nu är ju den här nummer 5 med en annan pappa än de 4a första. Blir hans första och han är så glad så :D
(tycker min Smabo är grymt stark som ens vågade chansa att ha ett förhållande med mig fast jag hade 4 barn.. han är 87a... men nu har vi vart ihop ett tag och tvinsen ser han mer som deras pappa än deras riktiga.)
vad mysigt!
jag hade inte haft nått emot twins igen.. men mina är ju 4 år nu så dem är ju inte så små.. men det är en stark liten bebis som började sparkas som tusan redan i vecka 11 trots moderkaka i framvägg!
fick även veta att den inte ligger i fosterställning för den har såå mycket plats i magen.. så den har benen mer utsträkta än normalt.. kan vara därför jag känner sparkar så tydligt.
ja vi hade en bra dag, och hon fick ju sol som hon önskat sig :D hehe
mamma hampus.
jag var ensam mamma ett tag för ca 2år sedan, efter jag gjort slut med mina 4 barns pappa och innan jag flytta ihop med min nuvarande sambo.
ojj vad ni skriver :)
själv tog jag alrig studenten då jag fick min första sommaren efter ettan och nummer två i slutet av tvåan.
Men har jobbat en hel del i resturang och i stort sätt allt som hör till. även jobbat att laga mat till skola/dagis och ålderdoms hem. Älskar att laga mat så de passar mig perfekt...
när jag var 18, köpte jag och mitt ex ett stort hus, men detta lämnade jag bakom mig när jag gick ifrån honom. (han jobbar i norge och jag var ensam med barnen hela tiden så de höll verkligen inte när kärleken inte längre finns)
sen flytta jag till 4a med barnen. men soc vägra hjälpa eftersom vi inte fått huset sålt.. så efter bott där 1 år hade jag inte råd längre utan jobb etc + att ja studera på komvux.. (blir ju inte rik på de!)
Så då flytta jag och sambon + 4 barn till en 2½a för att ha råd leva.. *suck*
men nu har vi nyligen flyttat till ett litet men underbart hus som vi hyr för en skit summa varje månad. kände att jag häldre bor i ett litet hus med massor av plats utomhus och som ligger helt underbart till på landet än i en lägnhet mitt i stan som kostar massor och barnen inte kan leka ordentligt.
Så här blir vi fast tills sambon får fast jobb och vi hittar vårt dröm hus här i samma område... (vill inte dottern ska byta skola nu när de är dags börja den!)
netha85 .
jo huset blev sålt men tyvär täckte de bara de skulder som fanns på det.
usch! de spöregnar, ena dottern verkar sjuk ligger och sover i soffan.. de andra är ute i regnet och härjar...
ingen ung mamma i Torsby trakten?
Trevlig midsommar allihopa!!
Nu ska vi snart hem till min Sambos mamma. :)
Välkommna till de nya i tråden :)
Hoppas ni alla hade en okej/trevlig midsommar.
Själv är ja rätt trött påå fulla människor då jag själv aldrig dricker.. varken gravid elelr ogravid :) så de vart lite jobbigt igår kväll när svärmor å min sambos systrar börja bli fulla :/
men som tur är gick de bra få barnen i säng så inget sånt krångel med.. dock ingen sömn för mig inatt då alla kom hem stupåfulla och högljuda.. :(