Queen Of Darkness skrev 2011-09-19 13:37:40 följande:
Familjen L: Hon slutade följa sina viktkurvor runt 4 månader och därefter blev det mängder av extrakoller, lodprover m.m. Vi fick veta det först nu i maj i år (hon fyller 3 om bara ngra veckor).
Så nu är det mycket sjukhusgrejer för tillfället. hon ska börja med tillväxthormon nästa sommar (hon är nu 80 cm och 10 kg precis) och vi ska få göra ett hjärtultraljud på henne i höst då det är vanligt att Turnerflickor har medfödda hjärtfel. Så just nu är det henne livet kretsar kring mest. Men den stora och den lilla får uppmärksamhet så det räcker och blir över ändå
Här sitter vi och spelar super mario på wii och tvättar, det är väl så den här dagen kommer vara
oj, jag tycker alla ni föräldrar som har något barn med någon sjukdom är så starka och ja helt underbara. Även fast alla föräldrar är underbara på sitt sätt. Men ni har det extra kämpigt med resor till och från sjukhus. Hoppas det kommer gå bra med allt för mellantjejen och för hela familjen förstås
LsomiLinda skrev 2011-09-19 17:04:49 följande:
Ja de är spännande.. blir dick lite tät emellan men de får gå =)
Jo de går bra så länge jag vilar så ligger mest på soffan som sagt.. Börjar bli ganska tråkigt ;) Men vad gör man inte för dom små pojkarna i magen!
Men som sagt så länge jag vilar och tar de lugnt så går de bra.. sd har minskat massor sen jag börja ta de lugnt och inte grejar så mycke med den lilla.. Vilket är jätte tråkigt.
Min lilla heter Felicia och vad pojkarna ska heta vet vi inte riktigt än..
Har lite förslag på Felix och Freddie eller Simon och Pontus..
Felicia är ett fint namn, det heter min systerdotter
svårt att komma på det rätta namnet, speciellt då man inte riktigt vet hur bebis ser ut att passa i det namnet. Dina barn kommer få det kanon ihop då dom blir äldre =) jag skulle vilja ha en till snart, men inte vara gravid. Förlossning vill jag göra om, men just att vara gravid är inte lika kul =)