• Lizzyzz

Mamma födda 85

Anki85 skrev 2009-06-21 18:31:04 följande:
    skönt att slippa köra så långt sj bilar vi alltid upp till mina föräldrar, men det kanske till stor del beror på att det är mkt enklare att hålla koll på alla barn och packning i en bil
    Japp håller med! hahah

Dock ska vi ta tåget till min mor nästa vecka.. men är bara 2½ timmes färd så de går rätt bra :)
  • Lizzyzz
    Netha85 skrev 2009-06-21 22:02:13 följande:
    Ja, det är de, eftersom det är en resa på ca 80 mil enkel hemifrån mig så är det riktigt skönt att få åka tåg.. + att det går mycket smidigare o sen oxå mycket bekvämare och inte lika ansträngade. :) PERFEKT!! :P
    Förståeligt! Hade man vart fler som kunnat köra är de ju skillnad. men på tågen kan man ju "umgås" mer med dem man reser med än man kan i en bil faktiskt.
  • Lizzyzz
    Helena85 skrev 2009-06-22 10:02:46 följande:
    Hej hej.. jag kommer gärna in här också. är född 85 :)har en dotter på 3 år och en bebis i magen som kommer närsomhelst nu.. har BF om 6 dagar men har redan börjat öppna mig mm.. Roligt med fler mammor som är lika gamla, ingen som bor i närheten av Roslagen? Norrtälje, Hallstavik, Uppsala?
    Välkommen!
    Hoppas den vill komma ut snart!!
  • Lizzyzz

Någon mer än jag som njuter av de fina vädret med barnen?

Mina är helt överlyckliga över att dom får bada i polen på gården :D

• Lizzyzz

jag och min syster har varsin dotter för 02.

i år har 2 av mina äldre systrar fått döttrar redan, en annan äldre väntar i September och nu jag i november

Så mamma å pappa får 4 barnbarn födda 09

• Lizzyzz
    Yohanna85 skrev 2009-06-27 14:29:06 följande:
    Jag är född 85 och fick en son maj 07 :) min man är även 85.Har även en bonus pojke på 6 år, så min man vart en väldigt ung förälder första gången.
    Välkommen :)

jag har med en son på 6 år :) så då va din man 18 när han fick honom då?
  • Lizzyzz
    Helena85 skrev 2009-06-30 06:58:14 följande:
    jag sitter och väntar på att mina värkar ska komma igång på riktigt, hade BF för 2 dagar sen.. vill ha ut denna lilla tös nu :)
    Oj ja då får vi hoppas Hon vill komma ut snart.
    min syster fick vänta 19 dagar extra på att hennes tös skulle komma..
    Får vi hoppas du slipper!!

Mamma humpus-
    Jag har varit och badat för första gången i år, blir nog mer till helgen om vädret tillåter
    Annars har inte hänt mycket..
  • Lizzyzz

Oj vilka planer!

Själv har ja bara trippen till min Sambos morföräldrar planerad.
    Blir en "semester" utan barn! ska bli skönt med en veckas avkoppling
    Men kommer nog sakna ihjäl mig ändå.. som alltid när man inte har barnen nära.. haha

Annars blir de vara hemma och ta de mest lugnt. Njuta av sommaren med barnen

• Lizzyzz
    TyraPaloma skrev 2009-07-02 09:18:37 följande:
    Hej hej! Jag är 85:a och har tre barn födda 02, 04 och 08 Bor i Kalmar men kommer från Härnösand/Sundsvall egentligen. Flyttade hit för högskolestudier! Finns det fler här som har flera barn?Kram, Jennie
    Välkommen!

Ser du har barn 02 precis som mig! Skola till hösten för den med antar jag
    Själv väntar jag mitt 5e nu i november *längtar*
  • Lizzyzz

Vill också till Ullared!
    hört så mycke om de å så många man känner åker dit.
    Aldrig haft råd ta mig dit tyvär.. lite långt åka tyckte mitt Ex.
    Min sambo har inte körkortet än... Men vi kanske hinner ner innan bebis om ja har tur.
    min sambo har uppkörning/teori 3e september så får hoppas på de bästa..

Själv tror ja nog snart ja köper pojk kläder till magen!
    börjar tro de är en liten kille mer och mer nu..
    ska ju iofs inte göra köns -ul men tyckte ju de såg ut som en kille på Rul

Svar på tråden Mamma födda 85