• Lizzyzz

Mamma födda 85

Netha85 skrev 2009-07-03 07:26:16 följande:
    Anki85: Precis o vill inte han åka med ner så tar jag med mig nga tjejkompisar ner ist.. :PLizzyzz: Bussresa ner? Iaf kanske första gången för att kolla lite hur det ser ut? Vi har bussresor ungefär 1 ggn/månad härifrån, vart bor du? Vad jag vet går det bussar från Uppsala med och Helsingborg, så möjligheter att åka ner finns det.. Kolla med de lokala långfärdsbussbolagen.. Helena85: Vilket drömläge att behöva åka in på fl då.. :) Du slipper ju oroa dig för att hon inte har det bra.. :)
    Jo men just nu har ja inte råd heller, eftersom pengarna går till kilens körkort
    Har inte sett nått om bussresor ner dit härifrån, bor i Torsby i värmland..
    Men någon stans i "närheten" börd e ju säkert gå någn sån resa från..
  • Lizzyzz
    Netha85 skrev 2009-07-03 12:35:30 följande:
    Gå in här o kolla www.ullaredsresor.se/
    Tack ska kolla lite
    Vore bra handla där eftersom alla kommer behöva nytt i höst *suck*
  • Lizzyzz

Netha85 - Jo precis går åt alldelles för mycket! hehe speciellt nu när dom bara är ute från morgon till kväll och alla växer som ogräs.

Inte mycke som är så pass helt dem kan ärva.. Och äldsta börjar ju skolan i agusti så lär köpa massa nytt till henne så ingen kan kommentera nått om kläder iaf. sånt ska hon slippa

Välkommen SmåläningsMamman!

• Lizzyzz

hmm.. mina barn lyssnar lika bra på mig som min sambo

• Lizzyzz
    virre85 skrev 2009-07-03 21:28:07 följande:
    Hej Virre här och 85 Väntar mitt andra barn och sedan tidigare en som på 20mån.
    Välkommen!!!
    SmåläningsMamman skrev 2009-07-03 21:42:50 följande:
    hur gör du? mina lussnar när de vill har jag en känsla av ...:P
    Ingen aning. men nu är de så jag har varit hemma rätt mycket själv med alla mina 4 när jag bodde med mitt Ex (deras pappa) och antar de spelar en stor roll med.
    Men nu lyssnar dom lika mycket på min sambo (äntligen) hahaha
  • Lizzyzz
    Lincon skrev 2009-07-03 23:12:10 följande:
    Hej, en till 85:a här Har en busig son på 2 år som nu snarkar gott!
    Välkommen!
  • Lizzyzz
    SmåläningsMamman skrev 2009-07-03 23:08:46 följande:
    Men HUr gör du e hemma med mina men inte fan vill de lyssna på mig inte nej de lyssanr på pappa som e hemma varannan vecka...:P Kan tom göra som han säger när de pratar i telefon men inte fan lyssnar de på mig i telefonen... Nä ska bli man i nästa liv...
    hehe jo men barn e nog sånna. vet inte vad men mina lyssnar iaf.
    Kanske bara har tur? inte vet jag
  • Lizzyzz
    Lincon skrev 2009-07-03 23:33:05 följande:
    Tack tack, vad gör ni andra uppe såhär dags en fredagskväll då? Är nog smått uttråkad, och sambon bara jobbar... och resten av gatan verkar festa och sjunga!
    Jag sitter och njuter av att de inte är varmt just nu.. och bebis i magen sparkar så ja kan nog inte sova iaf

Sen ska jag testa ta järntablett igen och hoppas utgången av den blir bättre än igår. orkar inte spy massor igen

Här hör man inte ett ljud, älskar bo mitt ute i "ingenstans" allt ja hör är min egen musik på radion *underbart*
  • Lizzyzz

Go natt!

Hoppas med de går bra.. har så lågt värde så

• Lizzyzz

Netha85

Nej tyvär klara jag inte ens av dricka det.. *suck* mådde så illa när ja skulle lägga mig .. så ville inte riskera natten och maten jag åt igår.. hehe
    men ikväll måste jag

Nu mår ja ju bättre än igår så.. Sitter och äter jordgubbar just nu..

Svar på tråden Mamma födda 85