Mamma födda 85
lizzyzz: Grattis till alla 5 barn, hur gamla är de 4 som finns utanför magen? :) Välkommen hit fresten!
lizzyzz: Grattis till alla 5 barn, hur gamla är de 4 som finns utanför magen? :) Välkommen hit fresten!
Lizzyzz: Grattis till 7åringen, hoppas ni haft en bra dag. :)
Mamma Hampus: Det verkar lite så, men man är väl lika bra mamma ensammen som i ett par, många gånger blir mammorna bättre när de är ensamma av olika anledningar. Men tar sonens pappa sitt ansvar eller är du helt själv i uppfostran?
Cath0309: Välkommen hit!
Trevlig midsommar och sommar på dig med. :)
Camillas1985: Välkommen hit! Grattis till liten. :) Hoppas allt går bra och att det inte vart en för stor omställning när ni kom hem från BB.
mamma hampus: Oj, det är strongt av dig att klara av ett litet barn själv o plugga samtidigt. Tycker att alla ensamma föräldrar som har barnen på heltid är extremt starka eftersom det krävs ändå mer utav er än utav t.ex. ett par som fått barn, för där är man 2 som uppfostrar oftast. Både nya tapeter o ett halvsyskon, då är det mycket som händer i hampus liv nu. Vad tycker han om att få ett syskon hemma hos pappa då?
Jag o sambon bor i en 3a på 74 kvm. Privatuthyrning så vi ligger på en hyra som är ca 2000 kr under hyresbolagets hyra mitt inne i centrum. Just nu har jag ett sommarjobb, hade fast jobb till sommaren -08, sen körde jag taxi i ca 1 år innan jag fick detta jobb. I höst blri jag ju mamma"ledig". Studenten tog jag 2004 i Uppsala.
Soc här i Motala skulle inte heller hjälpa till om man söker bidrag och bor i BR eftersom det räknas som en tillgång. För man har ju pengar om man bara säljer lägenheten. Men får du inget underhållsbidrag utav hampus pappa?
Lizzyzz: Har ni inte fått huset sålt än? Eller det kanske ni har fått eftersom ni kan hyra ett litet hus ist för en liten lägenhet.. Hängde inte riktigt med där.. :P
Anki85: Vilken tur att du verkar ha lätt för att bli gravid då. Men vilken otur med lungsjukdomen. Vet inte vad det är som gäller, men borde du inte kunna få en transplation (eller hur det stavas) eftersom det definitivt inte är självförvållat?
camillas1985: Vilken tur att koliken försvunnit, det kan inte vara roligt med ett kolikbarn. Har inget minne av det själv men lillasyster min är kolikbarn och vad jag har fått berättat för mig så var det visst jättejobbigt.
Fiva: Va kul att du hittade tillbaka till ungdomskärleken..
Vi är väl sugna på hus med, men bor i en 3a nu så vi klarar ju oss flera år framåt.
Men får jag vara så frågvis att jag frågar er allihopa vart i detta avlånga land ni bor? Om ni ens bor i Sverige vill säga..
Själv bor jag i den lilla Vätternstaden Motala. Nästan så centralt man kan komma.
Kommer från början från Uppsalamrådet och flyttade ner hit till kärleken.
tickamobster: Välkommen hit!
Quinny: Jasså? Ibland är världen bra liten.. :) Vart i Motala bor du då? Kanske vet vem du är för Motala är ju inte så stort.. Om du jobbar på Dometic eller om din sambo jobbat på Dometic så är det ju nästan 100% att man vet vem det är iaf..
Va skönt att det är över nu, vissa barn har ju kolik resten av livet och det skulle iaf jag aldrig vilja ha.