tydligen måste man stå med ena benet i graven för att få hjälp
ne jag har inte flyttat från norrland, jag är född och uppvuxen här i Kinnarp, men mina föräldrar hittade sitt drömhus för 2 år sedan och flyttade upp till bispgården (74mil enkel resa) som ligger mellan sundsvall och östersund, där driver de en camping och trivs bland alla björnar
na jag skulle inte få in i tanken att flytta så långt.
skulle jag flytta vore det till eget hus här i trakten eller möjligtvis lite närmare skövde då min sambo jobbar där
vi köpte bilen precis av min sambos chef som har bilförsäljning (plus taxibolag där min sambo jobbar)
då besiktigade de den innan och det var ena styrleden som var glapp i och skulle bytas plus draguppfästningen som var rostskadad. så de är tvungen att byta styrled och kapa draget och detta skulle bilfirman stå för.
men det måste åtgärdas innan vi åkte till norrland .. och då drar det ut på tiden...
Netha85 skrev 2009-06-18 19:34:55 följande:
Just ja, det pratade vi ju om förut, det dåliga vädret som var när de var studenten.Måste man verkligen bli sååå dålig först? Hur fungerar landstinget egentligen? Måste man vara döende för att få någon hjälp?Om du inte får ta ut dig så kan du ju knappt leka med dina barn eller? Stackare.Luftvägsinfektioner är inge roligt att ha, har åkt på det nga gånger samt luftrörskatarr. :(Midsommar här firas med vänner, hade velat åka upp till mamma o pappa i uppsala, men träffade ju dem den 5e i falköping, förra helgen i uppsala o nästa helg i sthlm så jag behöver nog inte träffa mamma o pappa varje helg i juni månad, någon helg borde kunna tillbringas med vänner. :PMisstänker ni att något är fel med bilen eftersom ni vill besiktiga den först eller är det bara för att ni ska veta att den går igenom utan problem?Hur kommer det sig att du flyttade från Norrland till Falköping då? Det är ju ändå en bit. Jag tycker jag flyttat långt från Ua till Motala men det rä ju ändå bara 28 mil så det är ju inte sååå långt egentligen.