Babybalo skrev 2009-09-04 21:55:01 följande:
Hej!Tråkigt att höra att du har lika... Jag vet fortfarande inte vad det är som ger mig de här symtomen.Läkaren tror inte att att det rör sig om någonting från gallan på mig. Dels så borde mina smärtor då vara mer attackvis, dels så borde de sett något på
UL tyckte han.Han var lite inne på att det skulle vara besvär från tjocktarmen, men det tror inte jag riktigt på. Jag har också en superobehaglig känsla av att det liksom är något ivägen under höger revbensbåge. Det känns som att det är något som tar emot när jag tex böjer mig åt sidan.Läkaren på
VC har känt och klämt på min mage utan att hitta något konstigt. Han har också tagit en mängd blodprover, bla sänka, leverprover, hb osv, men de var alla helt
normala.Om en dryg vecka skall jag till urologen och se om det kan vara från ena njuren som besvären kommer... Usch, det är så jobbigt att inte veta vad det är som gör ont! Hur känns det för dig? Har du ont hela tiden?
Ja, du är den första jag hört som har samma symptom, har inte ens hittat något när jag googlat ;)
Jag känner precis som dig, ett obehag som alltid finns där, blir varken sämre eller bättra, det bara finns där hela tiden. Hur är det för dig att ligga?? Jag känner jätteobehag av att ligga på ryggen, och konstigt nog känns det bäst om jag ligger på högra sidan :S
Jag ska väl söka mig till vården igen jag med, men jag har ju sprungit dit i ett års tid utan att hitta en förklaring, så man börjar mest bara känna sig i vägen...Men man blir ju helnojjig och hittar de värsta tänkbara diagnoserna på nätet.
Hoppas att vi löser detta!!