Autism?
hej, jag har autism i familjen, men inte personlig erfarenhet om hur det utvecklades under bebistiden, men sattet ni beskriver ert barn tror jag faktiskt kan stamma in pa vilken 6 manaders som helst (aven min).....jag tror hon som har autism i var familj redan tidigt inte foljde med i utvecklingen som att ex halla huvudet uppe etc (satt mest och stirrade ner i bordet) nar hon var sa liten.....
Jag tror helt sakert att ni bara har en helt vanlig bebis, for min kunde vara lite sadar, hon hade ibland ogonkontakt for att i nasta stund verka helt okontaktbar och "blind" och hon ar helt normal. Forstar att ni funderar, men det later verkligen inte som nagot konstigt.
Nar de ar sex manader ar de ju ratt sma, och utvecklas i olika takt. Jag tror det ar storre chans (utifall det skulle vara "nat") att han bara ar lite senare i utvecklingen (dvs helt normalt), an autism....men som sagt var, jag tror inte ens det ar det, aven om jag saklart inte ar nagon som sitter inne med alla kunskaper och kan stalla diagnos over internet.
Men jag kan relatera till er oro.
men jag tror faktiskt vilken 6 manaders som helst skulle ha mkt i sitt beteende som stammer in pa autism, just for att de inte ar sa utvecklade. Att han inte reagerar pa sitt namn ar nog inte heller sa konstigt, det gjorde absolut inte min sa tidigt, och inte heller de bebisar jag kanner.
Kram