Jag blev anställd på prov i mars och tackade nej till fast anställning efter 6 mån pga att det då var en platsansvarig som var väldigt svår att samarbeta med. Min tjänst blev då ensäsongsanställning fram till o med den 22 dec. Strax efter den 15 sep blev den dåvarande platsansvarige uppsagd då han hade sysslat med lite affärer vid sidan om verksamheten. Jag blev då platsansvarig och jag anmälde då åter mitt intresse för den fasta positionen. Då sa min chef att han skulle tala med VDn och att detta säkert inte var ngt problem. VDn (som precis fått reda på fröet i magen) ansåg att vi kunde ta en omförhandling när denna tid som säsongsanställd var över...hrm luktar det skit så är det nog skit tänker jag.. Jag får samtidigt höra att det har gått ut ett erbjudande till en av mina medarbetare som JAG anställt (superduperduktig tjej inte det, men känns fördj_ligt)Hon har blivit tillfrågad och svarade att hon kunde ge besked i december.. Vilket sammanträfande då :( Jag har lagt ner själ o hjärta i mitt arbete och arbetade 260 timmar förra månaden och lika mycket månaden dessförinnan..Jag utför min tidigare tjänst och platschefsansvarsbiten dvs två tjänster.. gissa hur jag mår..