Inlägg från: marsbarn06 |Visa alla inlägg
  • marsbarn06

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Hej Fru B! D hade ju rätt! Jens åkte ut! Vilken ödmjuk kille va! Trots den jättebesvikelsen så är han där och pratar så gott och stort om de andra- jag började förståss lipa..

• marsbarn06

Vi mår bra! Tack! Va!!! Köper han BARA godis till sig själv..hmmm..ska du inte smaka en endaste liten liten bit:) Själv har jag krängt i mig två skålar glass med dubbla såser (choklad & Kola) och sitter nu med popcorn här framför datorn! Jissesw vad tjejen kan sjunga..aaaall byyyyy myseeeelff..puh..kallvatten i ansiktet efter den sången det vill jag lova..svullnade till i huvet då

• marsbarn06

Madicken..det är ett fint flicknamn! Vi snackar på rätt mycket om namn nu.. funderar på Fredrika?! Vad tycks?

Håller med om att Jens var mogen för ett adjö..

• marsbarn06

Björkeli: Go girl..önskar jag hade godis hemma..suck detta sööötsug...åhhhh

• marsbarn06

Björkeli; Ha ha härligt med ärlighet och naturlighet:) Vi fick reda på att det är en liten flicka på senaste ul :) Annars kanske det hade blivit en Markus..

Tjejnamn..Maja, Kajsa, Johanna..svårt ..vill inte riktigt att det ska rimma på allt möjligt, vilket mina förlsag gör:)

Så det finns ett samhälle som heter Fredrika?! Hade inte en aning om det:)

• marsbarn06

Min systerson Calle gjorde bort mig rätt duktigt när min sambos släkt och min egen var här... Jg hade gjort stort..you gotta go when you gotta go... sprayde och fixade på toa men en minut efter jag gått ut går Calle, 8, in och kommer utskrikandes, till alla
    -ÖÖÖÖÖÖrrrrk DET LUKTAR JÄTTEMYCKET BAJS...JAG DÖÖÖÖR.. Jag=röd

• marsbarn06

Hörde ni skulle träffas i mars..hade varit sååå kul att träffa er men då är jag höggravid och kanske inte partypingla så det får bli en annan gång..

• marsbarn06

Har hört så gott om er alla från Piaf

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D