Inlägg från: cotton |Visa alla inlägg
  • cotton

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Hej tjejer!

Jag fick jobbet! Alltså, möjligt att jag flyttar till Helsingborg den 1 februari!

Nu ska jag och Johan tänka igenom detta noggrant. Jag måste ju inte ta det första jobb som erbjuds mig som är en tillsvidareanställning... vet inte om jag är redo att flytta än...
    suck, mycket att tänka på...

Kramar om er!

>--- ---

• cotton

By the way - looovar att aldrig göra så här mot er igen!

Sönderstressad med glad som har stora beslut att fatta!

• cotton

Ha ha, har förresten börjat förberedelserna till att göra min egen glögg för julen 2005. Kommer säkert att kunna mäta sig med Blossas glögg! Tror ni inte!

• cotton

Soleil - är du också GI-are?
    Sambon var mycket på det i våras (och jag försökte stödja) och vi ska båda börja nu i månadsskiftet igen! Vi för peppa varandra! Är med i GI.viktkoll på Expressen.se. Jättebra sida faktiskt!

• cotton

Okej! I get it!
    Jag fattar vinken! Går också och lägger mig nu och slutar upp med att terrorisera sidan... puh...

• cotton

Fan, skrev ett långt inlägg som försvann.

Kontentan - grattis till ett nytt och friskare liv Yohanna! Håller tummarna för dig!

GI är bra. Tips - vetemjöl med 25% fullkorn i. Smakar precis som vanligt, fast det är nyttigare.

Kram kram

• cotton

Håller alla tummar jag har för dig Piaf!

Vikten, blekheten och det risiga håret är alla saker som du kan göra något åt! Och dessutom ser man alltid sig genom mörka glas och ser något mycket värre än vad som finns! Tror du är jättefin! Lycka till med bank och körlektioner!
    Ska ni flytta? VAR?

Tack Tinto! Det är mycket mycket att tänka på nu...
    Men lycka till med garderobsutrensningen! Har själv provat på det några gånger, och det känns som man aldrig blir färdig!

Apropå frisyrer - så har jag inte klippt mig sedan slutet på april, så jag ser hemsk ut i håret nu. Ska boka klipptid till nästa vecka! Har sparat ut till långt till bröllopet, och nu blir det bara lite toppar som ska trimmas och några blonda slingor som ska i. Blev nog inte så där värst nöjd med mitt lite mörkare hår i våras som jag först trodde.

Calcio - det vetemjölet finns i den vanliga mjöldisken. På ICA och andra butker. Det är Kungsörnen som gjort två nya mjölsorter. En vetemjöl med 25% fullkorn till bak och matlagning samt en med 50 % fullkorn för bakning. Vi har gjort både pannkakor och kanelbullar med vetemjölet med 25% fullkorn och det blir jättegott! Jag smakade ingen skillnad, men nyttigare är det!

Tjohooo!

• cotton

Oj, så ni flyttar ut till Skånes inland?! Trötta på Malmö eller?

Om vi flyttar, så blir det nog Ramlösa i Helsingborg. Vi har tittat på mindre radhus där på hemnet och dessutom går pendeln därigenom.

Är det nära Helsingborg stugan ligger eller är det mer i inlandet?

Har självklart massor med snälla och goa ord om dig på lager!

Big hug!

• cotton

Oj, nu blir jag nästan lite stressad faktiskt! Ska du ta körkort - NU!?

SPÄNNANDE!!! Håller tummarna för dig Piaf! Det kommer att gå jätte bra!

Men Höör, det är nära jobbet jag blivit erbjuden!

Låg och grät i kudden igår att jag vill inte flytta, jag har inga kompisar där nera och så vidare... men nu kanske det inte är helt sant...

Varför flyttar ni?

Tjena Sofie! Läget?

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D