Håller alla tummar jag har för dig Piaf!
Vikten, blekheten och det risiga håret är alla saker som du kan göra något åt! Och dessutom ser man alltid sig genom mörka glas och ser något mycket värre än vad som finns! Tror du är jättefin! Lycka till med bank och körlektioner!
Ska ni flytta? VAR?
Tack Tinto! Det är mycket mycket att tänka på nu...
Men lycka till med garderobsutrensningen! Har själv provat på det några gånger, och det känns som man aldrig blir färdig!
Apropå frisyrer - så har jag inte klippt mig sedan slutet på april, så jag ser hemsk ut i håret nu. Ska boka klipptid till nästa vecka! Har sparat ut till långt till bröllopet, och nu blir det bara lite toppar som ska trimmas och några blonda slingor som ska i. Blev nog inte så där värst nöjd med mitt lite mörkare hår i våras som jag först trodde.
Calcio - det vetemjölet finns i den vanliga mjöldisken. På ICA och andra butker. Det är Kungsörnen som gjort två nya mjölsorter. En vetemjöl med 25% fullkorn till bak och matlagning samt en med 50 % fullkorn för bakning. Vi har gjort både pannkakor och kanelbullar med vetemjölet med 25% fullkorn och det blir jättegott! Jag smakade ingen skillnad, men nyttigare är det!
Tjohooo!