Inlägg från: cotton |Visa alla inlägg
  • cotton

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Kul att se lite folk komma hit och hojta!
    *vinkar till Calcio och Björkeli*

Berätta hur det gick hos doktorn sedan Björkeli! Hoppas att du kan få klarhet i vad det är för smärta som strålar ut från sidan! Och kul med utbildning på jobbet! Härligt att få det förlängt till juni ut också. Det är så jobbigt att hasa sig framåt en månad i taget och inte veta om man får vara kvar!

Fru B, det här med smarta ställen... ha ha... om jag fick en tia för varje smart ställe jag förlagt saker på, hade jag varit miljonär idag.

• cotton

Junija - vad är det för lägenhet ni ska flytta till? Är det i samma stad?
    Kul att se dig! Welcome back!

• cotton

Gisse, då är du ju jättesnäll!

Jag är 65% bitch. Dramaqueen har jag inte testat, men det är nog lågt...

Haj tjejer!

• cotton

Jag vet Piaf - och då tyckte jag ändå att mina svar var snälla!!!

Ha ha, och jag som lever efter devisen att man ska välja sina duster!

Någon mer som testat? I dare you - vem får större svit i "den varma nedervåningen" än mig?

• cotton

Hur går flytten Piaf? Händer det något på den fronten?

• cotton

Ååå, vad roligt! Du får lägga upp bilder i galleriet när det blir klart! (om du vill )
    Skönt att få flyttat före julen också!

• cotton

Lugnt här?!?!?! Det måste vi göra något åt.

Nu ska jag i och för sig hem. Visa upp min fina bröllopsklänning för mina närmaste tjejkompisar och ha efterföljande glöggmys - men IMORGON ska jag in hit och röra om!

Och Piaf darling - det syntes vad där stod!

• cotton

Hej sötisar!

Sitter hemma och har precis städat av och dukat fram fika. Om en kvart, tjugo minuter kommer mina vänner. Lyssnar på julmusik och myser massor!

Madge - ha super kul ikväll! Roligt att gå ut och äta med jobbet!

Och jo, Piaf *skratt* ska gifta mig den 8 april. Om fyra månader (Herre Gud, så snart).

Och oroa dig inte Fru B - jag lovar att ha alla detaljer redo för era villiga öron!

2771? Är det något lyckotal?

PEPPARKAKSKRAMAR!!!

• cotton

Madge - sänder över massor med varma, starka och uppmuntrande kramar.
    Jag tror vi alla går igenom perioder då vi känner oss nere av oförklarliga orsaker, men jag försöker att se det som om ödet försöker ge oss perspektiv på våra liv. Må lite dåligt, så mår du mycket bättre sen. Så länge ens deppighet inte har allvarlig grund, är det trösterikt att tänka så.

SÅ GLAD, är nästan helt klar med julklapparna. De jag inte köpt har jag hittat och ska köpa inom kort. Kan inte med ord beskriva hur skönt det känns...

• cotton

Yohanna - LYCKA TILL!!!

Puh, jobbig dag på FL idag. Har knappt fått något gjort på jobbet. Vägrar jobba in det i helgen!

De här tomtekondomerna... *skratt* var kan man köpa dessa?

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D