Inlägg från: Björkeli |Visa alla inlägg
  • Björkeli

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Den 23 feb bestämdes det att ett glasskompani är bildat!

Så, kanske vi skulle träffas runt där för att fira 1 års jubileum?

• Björkeli

Tant Raffa: Det är det jag har! Uritrit!

Koronisk!

Min läkare förklarade oxå detta med att inte veta...men va fasiken, vet man vad UVI är, så borde man ha ett hum om det andra med...

Gör behandligen ont?

Tack för att du delade med dig!

• Björkeli

Tant raffa: Jag ska göra 6 behandlingar!

Det gjorde ganska ont när jag kissade första gången efter han tappat mig. Då sved det precis som vid en UVI. Ajaj! *fnissar*

• Björkeli

Tant Raffa:

Jo du, det har de bestämt! 2ggr/v i 2v, sedan 1gg/v i 2v!

Fick du en kamera i dig? Kollade de din urinblåsa? (har varit usk-stud vid en sådan undersökning...)

• Björkeli

Tant: Näää, i Borås...hmm, nu fattade inte jag!

Vet att jag fick titta in i kameran för att se, o vart helt svett för jag inbillade mig att jag typ skulle snubbla framåt, peta emot ögat o skapa ännu mer smärta för den stackars patienten!

Varför får man sådana konstiga tankar? Eller det kanske ni aldrig får?

• Björkeli

Hej!

Ska nu rusa till jobbet! Ville bara komma in o ge er en puss!

O tjejer, sätt er o tillverka Vita band!
    Det ska jag göra imon!

Stor kram!! >--- ---

• Björkeli

Gokvällen!

Är alla offline...

Jag har haft en skitdag som jag hoppas att jag fort glömmer. Ibland är hela världen idioter o jag bara sååå perfekt!

Tant Raffa: Aftonbladet har kört igång en kampanj för sexuallförbrytarnas offer, så genom att bära ett vitt band så säger du Nej till vad som får pågå i vårt samhälle, du säger att du ställer upp för de som t ex blivit våldtagna.

Fru B: Jag ska ner till affären imon, de borde ha sådana där vanliga band som man kan använda när man syr o så... Öh, fattar du?
    Vet inte, heter det sidenband? Kan ingenting om sådant...

Piaf: Härlig familj du har! Hoppas ni har det mysigt nu när "lampan är släckt o allt"...

Min Elvira ligger nu o sover, medans Tony o Madicken befinner sig halvvägs till Malung... Usch, det känns konstigt... Jag har inte varit utan Madicken under så lång tid, de kommer hem först på söndag...

Stor kram på Er!! >--- ---

• Björkeli

Hej Soleil o Tintomara!!

Soleil: Hela dagen har strulat! Försökte beställa tid hos gyn, o ska ha 6 regelbundna behandlingar. Jaha, så säger hon i telefonnen att hela nov är fullbokat förutom 1 tid. Jp, men jag ska ha 6 tider... Tackar du nej till tiden du blir erbjuden så måste jag ställa dig i väntekö för behandling. Jo, men jag kan inte tacka ja till en tid o sen ingen mer när behandlingen ska ske regelbundet! Gah!

Hon fick ringa upp igen, o lik förbannat fick jag bara den ensamma tiden i nov. Vilket innebär att jag får ta semester den dagen o gå ditt o helt enkelt bara acceptera de resterande tiderna, som jag förmodar blir intryckta i schemat, o se glad ut! Jag kan ju inte ta semester varje gång...

Sen har det varit rena rama dårhuset på jobbet idag!
    Arbetade med någon som inte kan ta eget intiativ o verkligen allt var mindre kaos. Jag brukar palla det, men ikväll höll jag på att börja gråta på jobbet.

O jag grät innan idag med, när jag beklagade mig för sambon o han inte svarade det som jag ville höra!

• Björkeli

Soleil: Tack! Det jag fattar minst med dagens sjukvård är ju det att jag måste få 2 behandlingar per vecka... o hur går det om det bara finns 1 tid under HELA nov? *suck*

Tack snälla du!! Sov så gott!
    >--- ---

• Björkeli

Fru B: Det jävliga är ju att det inte finns några vita band att köpa! Aftonbladet fick väl en snille idé att starta kampanjen, men inte så mkt mer... Det stod tydligen igår att än så länge fick man göra egna.

*klappar om Ellen*

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D