Inlägg från: Björkeli |Visa alla inlägg
  • Björkeli

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Yohanna: Ja, o så håller ni sams! Tänk på vilken gåva denna resan är, så ansträng er för att inte missförstå varandra! Annars blir vi mammorna här i tråden arga på er!

Nä, vill bara att du ska få ha det så bra du bara kan!

• Björkeli

Yohanna:

Gislöv: Vart har du varit idag?

Gissa vem som sitter hemma o skrattar som faan just nu! Moi!!
    Sambon har undrat typ 2 v när jag ska tvätta i tvättstugan, (Obs, vi har valt att jag tvättar pga mig!), i alla fall så har jag satt upp tider men typ missat hela tiden. Så idag hade jag satt upp en tid, tänkte det passar när de är borta. Gissa vem som har tagit med sig tvättstugenyckeln 50 mil bort?

• Björkeli

Madge: Hej!!!!!

Har du haft det bra?

Gislöv:

• Björkeli

Hejsan!

Nu sitter jag här hemma o tittar på IDOL. HELT SJÄLV!
    Men vet ni, det är inte roligt... Jag vill kunna koppla av, men det går inte. Jag känner mig bara konstig. Faan, jag höll på och börja lipa innan bara för att jag inte hittade ett recept på en musli! Seriöst?!

Hade ju nyligen ägglossning...kan det vara att jag är lite känsligare då? Lipade igår oxå för att sambon inte sa det jag ville höra...

Det är något fel på mig!

Hoppas ni har en underbar kväll! Just nu sjunger Sebastian o visst fasiken kan han mer än det han presterat innan!

• Björkeli

Fru B: Tack!

Måns var ok, men jag gillade faktiskt Jens idag. Sen så står han ju inte i samma klass som de andra i o för sig. O Agnes gillade jag rätt igenom låten för första gången!

Har du haft det bra idag?

• Björkeli

Fru B: Nä, håller med ang Agnes. Hon är inte alls så bra som juryn vill. Tål inte när hon sjunger låga toner, då vill jag bara be henne skaffa sig ett riktigt jobb!

Kör försiktigt!

• Björkeli

Fru B: Elina eller Jens... hur länge som helst kan de inte klara sig!

O du?

• Björkeli

Yohanna: Men yohanna! Inte säga så... Ok,´Jens åker!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D