Inlägg från: Björkeli |Visa alla inlägg
  • Björkeli

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Piaf: Hihi!

Har ju sett din mamma kom jag på! Den där vackra bilden, en gammal bild på henne som ung...

• Björkeli

Piaf: Wow, vad man ser både dig och din syster i henne!! Nästan skrämmande ju!

• Björkeli

Alltså, skrämmer jag verkligen iväg alla eller?

Det spelar ingen roll vilken tråd jag dyker in i... de bara stannar av. Jag måste vara skit tråkig att diskutera med.

Någon som kan hjälpa mig med julklappstips till Elvira? (5år)

• Björkeli

Piaf: Jag är bara ut i god tid i mina tankar... som vanligt!

Varje år tänker jag att i november ska klapparna inhandlas...men det brukar bli dagen innan typ. Suck!

Vart är ni under jul?

• Björkeli

Piaf: Du, jag brukar ha skit svårt att se liheter i folk. Kan inte ens se enäggstvillingar o se deras likhet ibland. Men det kanske är för att ni har fått så olika saker från er mamma som jag verkligen såg med en gång...

• Björkeli

Piaf: Åh, mysigt med stugan. Sambon hade gärna sett att vi åkte upp till Dalarna, till vår stuga eller hans bror. Men jag ska ge julen här hemma 1 år till. Har alltid firat med stora familjen, men nu har jag bara min mamma kvar så det blir svårt att bryta det...

• Björkeli

Piaf:

Såg ett program med trillingar o tack vare att den ena hade mörkthår så kunde jag se hennes likhet med sina systrar. De andra två blonda gick det inte alls o se på, jag bara stirrar mig tokig!

• Björkeli

Vi har ca 50mil till Malungsfors. Sen ligger själva stugan ca 3mil därifrån. Så det blir liiiite långt för en snabb visit.

När har ni tänkt att börja bygga förresten?

• Björkeli

Madicken o Elvira är skitlika som små, om jag jämför dem i samma ålder. Men runt 2½ år så smalnade Elvira av, men fortsatte på längden så nu är hon skitlik sin pappa.

Madicken är mkt lik min syster som liten dessutom. Så Zandras son Rasmus, barnens kusin, är väldigt lik Madicken. När de sitter jämte varandra ser de ut som typiska syskon.

Barnen har fått sitt "babyhull" från mig, sina tjocka läppar och näsa Madicken har även mina kinder kan man säga...

Sen har Elvira lite mer mörka drag, medans Madicken har fått mina ljusa drag.

• Björkeli

Fru B: Du, jag har redan kollat upp hur långt det är från Malung till dig!

Tror det är lite mer än 90 mil hemifrån mig, o ca 50 från Malung.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D