• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Gisse the one and only

Kanon fru b.

Lägger ine en dålig bild på ert rum i "Fullarum" (husets namn). Sätter in en extra säng och en spjälsäng till barnen

Ska piffa upp rummet tills ni kommer

• Piaf

FruB:
    Ja kom, säg till innan så man hoinner boka upp

Ska in o kolla erat rum nu

• Piaf

Gisse:
    Vilken läcker tapet ni har där i rummet
    Är det som suttit sedan innan elller nåt som ni själva satt upp

• Gisse the one and only

Piaf

Det är en som satt där, den är lite skrynklig på vissa ställen, de har tapetserat diret på massonitskivor och se, det går icke Vi ska spara fondväggar av tapeten och slipa och måla resten. Nya gardiner och sängöverkast, sen så.

• fru bengtsson

Men vet ni vad min idiotman gjorde igår förresten!!!!

Jag satt i datarummet och effellade medan han gav Ellen kvällsvälling i vardagsrummet. Så somnade hon i hans famn, så han började se på fotboll.
    Efter ett tag kommer han in till mig, bär Ellen i ena benet och likson kastar henne till mig och säger "ta emot!" Naturligtvis hade han inte Ellen utan Mandas babyborndocka, men jag blev så rädd så jag tror hjärtat hoppade över ett par slag (allvarligt alltså ) och sedan började jag stortjuta!

Som tur var hade han iaf vett att skämmas efteråt, men det var länge sedan jag var så arg på honom, eller någom annan över huvud taget!

• Piaf

Gisse:
    Läckert!!!
    Det är ju verkligen UNIKT och på riktigt med de äkta varorna, men synd att de gjorts på sånt sätt som det har på sina ställen.

• fru bengtsson

Gisse: Allvarligt, vi kanske kommer på riktigt!

• Piaf

fruB:

Jag förstår dig precis!!!

Låter som något som Ch också skulle kunna göra Han är tokig i att hålla på med mig just för att mina reaktioner/nerver är som dom är. Gud vad hemskt. Har du samlat dig?

• fru bengtsson

Det sjuka var ju att Ellen hade bara blöja på sig, det visste jag ju, och dockeländet hade inte heller några kläder så det var _precis_ som att det var min lilla karamell han kom och kastade! Faan, jag blir arg bara jag tänker på det!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D