• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Piaf

Jaha, jaha...

Det är regningt idag Och det känns som om det är här för att stanna. Så nu börjar mina "cyklatill jobbet i regn och ruskmånader" opch de känns ju alltid lite småtrist Men vad ska man göra. Igen, snart har man ju ett körkort, så det ska ju vara ett slut på detta för mig me

• Gisse the one and only

Hahahaha är du en gök??

Sitter du ensam din stackare, du kaunde ju va hemma hos mig och dricka kaffe ju

• Piaf

Gisse:
    Ja jag sitter (nästan) ensam

Har en kollega som står vi den annan dator (vi uppehåller oss just nu i skolans kafeteria) och spelar nåt dataspel. I mellanåt mummlar vi lite till varandra och frågar den andra om den också vill ha mer kaffe etc... Småmysigt, men ganska långtråkigt på samma gång.

Ja, visst. Lite ledighet med kaffe och skitsnack skulle alltid gjort susen

• Gisse the one and only

Piaf

Ska vi ha en lite fika en dag då kanske?

• Piaf

Gisse:
    Ja, det kör vi på!!

Jag jobbar ju fram till klockan 16.30 och är ofta upptagen ett tag därefter, så det behövs ofta en framförhållning, men är ju inga problem för två "framförhållande kvinnor" att lösa.

Vi kan kanske ta en sväng och hälsa på er i stugan när ni är där också. Det skulle vara superkul att sätta ihop Neo och Tristan och låta dom springa loss lite Om vi endå är där en lördag menar jag, så kan vi ju åka på en liten biltur

• Gisse the one and only

Ja stugan, vi är där inte denna helgen som kommer, men nästa!! Vi kan väl höras om det då?

• Piaf

Ja denna helgen ska vi vara på ett kalas hos grannstugan och lämnar skogen tidigt på söndag för att lämna barnen på två kalas i stan Men nästa helg skulle nog passa oss också. Bra, vi säger det så länge då

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D