• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • vanilla

*nyfiken i en strut* Vad _gör_ ni härinne egentligen? Och nej, orkar _inte_ läsa alla 299 sidorna

• Björkeli

Madicken o Elvira är skitlika som små, om jag jämför dem i samma ålder. Men runt 2½ år så smalnade Elvira av, men fortsatte på längden så nu är hon skitlik sin pappa.

Madicken är mkt lik min syster som liten dessutom. Så Zandras son Rasmus, barnens kusin, är väldigt lik Madicken. När de sitter jämte varandra ser de ut som typiska syskon.

Barnen har fått sitt "babyhull" från mig, sina tjocka läppar och näsa Madicken har även mina kinder kan man säga...

Sen har Elvira lite mer mörka drag, medans Madicken har fått mina ljusa drag.

• fru bengtsson

vanilla: pratar, äter glass, umgås och tycker om varandra!
    Du är hjärtligt välkommen in i vår gemenskap!

• Björkeli

Fru B: Du, jag har redan kollat upp hur långt det är från Malung till dig!

Tror det är lite mer än 90 mil hemifrån mig, o ca 50 från Malung.

• fru bengtsson

Jamen dåså! 50 mil är väl inget avstånd direkt...

• Piaf

Björk:
    Ah, det är ju en bit.
    Vi var på LB hus igår. Så nu är vi i diskussion med ritningarna. Vi har en del förslag på hur vi vill ha huset, vill ändra deras färdiga ritningar och just nu så tittar dom och finurlar på hur det då blir rent prismässigt.
    Så fort vi är överrens och allt är klart där - om vi kommer överrens, annars tar vi en annan byggfirma, så söker de bygglov till oss, coh sen börjas det

Det segar känns det som, men Christian tycker jag har dåligt tålamod och försöker påminna mig om vilket stort steg i livet detta är Jo jo, men vadå.... HATAR att vänta!

• fru bengtsson

Jag kan flyga ner och hämta dig....

• Piaf

fruB.
    Jag kan komma förbi och köra dig Björkeli
    Visst kan jag det fruB?

• fru bengtsson

Piaf: Förstår hur du känner dig.... Helst skulle du vilja att de började bygga igår, eller hur?

• fru bengtsson

JA! O, gör det snälla ni! Jag längtar efter er!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D