• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Björkeli

Fru B: www.gulasidorna.se/query&rform=1&ax=&turnaround=&addr1=Malung&addr2=%7C%D6rnsk%F6ldsvik++89160+%D6rnsk%F6ldsvik%7C89160%7C1647230.0%7C7022806.0%7C1%7Cmaps_place%3B2198%3B21%7C&addr3=&addr4=&addr5=&addr6=

Är ju i Dalarna 2 veckor på sommaren, så varför inte!

Piaf: O, jag är med sådär otålig som ett barn!
    Kan verkligen se dig framför mig o vuxna Ch som förmanar dig att ha tålamod!

• vanilla

Fru bengtsson, tackar så hjärtligt! Jag kom på att jag sett såna här "glass"-trådar både nu och då här på FL och nu kände jag att det var dax att ta reda på vad det handlar om.
    Har du varit med länge? Har ni nån "riktig" chokladglass? I så fall tar jag en rejäl portion och slår mig ner!

• Piaf

fruB:
    Ja, precis så!!

Jag är nästan påväg att ge upp hela grejen för att jag tyckler det är så svårt att det tickar på så långsamt. Är helt hopplös förstår jag nu och det måste vara skitjobbigt för Ch att ha med mig att göra nu .

Men jag har fattat och försöker lägga band på mig

• Björkeli

Piaf:

Ja, du o jag på vägarna mot Norrland!! Hihi!!

• Björkeli

vanilla: Välkommen!

Hmm, jag känner igen ditt nick... vart brukar du hålla hus här på FL?

• fru bengtsson

Björkeli: Åk inte riktigt dit bara, då kommer ni dit min lillebror bodde förut....

• Piaf

Björk:
    Han är ju fyra år yngre än jag men alla tycker det är han som är den mogna.

Min mamma tyckte det var så skönt när hon hade träffat honom, att jag hade träffat en ordnad och trygg kille som kunde hålla mig på mattan liksom

Och ja, jag mår bra av att ha en sån i mitt liv.....

Och han behöver ngt som ruskar om i hans ibland, för är det nåt jag är bra på så är det just det

• fru bengtsson

vanilla: Det är mer tradition att våra nya vänner bjuder på glass, så låt se nu vad du har att komma med!

• Piaf

vanilla:
    Tjenis penis! Välkommen

Är det dig jag är skyldig en historia om min tro till?

I så fall, den kommer den kommer

• Björkeli

Fru B: Nä, vet ju vart postadressen till dig är...

Nu vet jag ju inte hur det blir med jobb o så vidare, men i mina tankar så skulle jag vilja åka upp under sommaren och hälsa på. Så det finns planer på det i min hjärna så att säga.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D