• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • yohanna
    eller dunk o dunk. men bag in box!
  • Gisse the one and only

JAG snackar om vad som helst, bara jag får snacka

• marsbarn06

Hej! Jag vill ocksååå bli lagom packad...hrm får väl lugna mig ett år eller nåt..suck.. Piaf; Blev uppsagd idag! Ha! det du..

• Gisse the one and only

marsbarn06

VA?? Uppsagd, varför det då?

• Piaf

mars...
    Va???
    Ska bara natta Tristan, sen får vi snacka lite!!!

• marsbarn06

"med anledning av de förändringar i arbetsstrukturen på#### , som vi tidigare diskuterat, och som en konsekvens av det minskade arbetskraftsbehovet, säger vi härmed upp din säsongsanställning med verkan idag. Din sista arbetsdag blir således fredagen den 2/12"...

• Piaf

Gisse:

Låter som att det kommer bli en trevlig helg

Ja, Mars, känner jag dig rätt så hade du inte smitit under bordet... Eller jo, fram mot småtimmarna, men av andra anledningar

Måste natta bebisen

• Gisse the one and only

marsbarn06

Din arbetsgivare är medveten om att de måste meddela facket va? Så att det går rätt till. Tycker du ska fråga facket, för att få veta om det är rätt utfört.

• marsbarn06

Lite paff..men helt ok ..sambon är tokförbannad och tycker att min chef är en feg och dålig chef och vill att jag ska strida..själv vill jag inte det! Jag vill bara shoppa babykläder klämma på barnvagnsdäck och sprida ut ryktet om chefen och hon den 21åriga, söta tjejen och deras historia.. Jag har kämpat rätt länge med vetskapen om att detta inte blir en tillsvidareanställning och då går jag hellre nu än nästa månad..arbetsförmedlingen lär ju inte direkt tjata på mig i mitt tillstånd..

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D