• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • fru bengtsson

Nämen Cotton! Vilken tur att du hittade hit! Såg inte i glassalmanackan förrän nu att du efterlyste oss....

Flyttar ni "på prov" så att säga? Har du fått nytt jobb där eller hur var det med det? Jag som bott i samma lilla stad hela mitt liv är jätteimponerad av er som "törs" bryta upp och börja om, säkert jättekul och nyttigt, men jag är lite feg och mesig när det gäller sånt...

• Nallen

Jag instämmer med cotton, hittade inte tråden i träffar utan fick gå genom mina favoriter.... men nu är jag ju här. Var så länge sedan jag uppdaterade mig, dagarna bara springer iväg med allt pluggande.

Cotton: Hoppas flytten kommer att gå bra (om du nu flyttar).

• cotton

Det är ett jobb jag håller på att kanske få där nere! Oerhört spännande och en enorm utmaning - men usch, det känns jobbigt att flytta.
    Jag är rotad i Göteborg och väldigt feg av mig. Men visst, får jag jobbet MÅSTE jag ju ta det - annars måste jag ge mig en fet spark i rumpan för min feghet.

Det ringer lite i öronen på mig nu! För att vara riktigt kärringaktig - var på en modevisning här på stan nyss och de spelade så hög musik att jag var tvungen att gå mitt i (och återgå till arbetet )... snacka om att man redan börjat samla pensionärspoäng!

• cotton

TACK för alla lyckönskningar förresten!
    Barnpoäng om man är dålig på att tacka? *någon *

• Gisse the one and only

cooton

SKÅNE!!?? Välkommen, vi tar hand om dig, jag lovar!! Vi är ju många här nere. Piaf, Tant Raffa, Gisse mfl mfl. Kom hit!!

• Nallen

Cotton: Du lär ju bli väl omhändertagen! Tant raffa , Gislöv, Piaf.... Jag menar, det är ju alla du behöver! *ler*

• Gisse the one and only

Nallen

ja vi räcker nog till....och blir över..

• cotton

Gud vad gött - nu släpper mycket av min nervositet!

Så skåne är inte så hemskt då eller?!

Nu när det börjar dra ihop sig börjar jag tveka och fega ihop. (sedan är det så jobbigt med om Johan kan få jobb och om vi kan flytta samtidigt - om flytten blir dyr, bröllopet - vad händer med det och så vidare... listan är millång)

Men det handlar nog om att det är så mycket som krånglas till med en flytt ner NU. Jag hade gärna väntat till sommaren.

Vet ni skåningar om Ramlösa utanför Helsingborg är mysigt/bra? Ligger bra till för att ta pendeln till jobbet nämligen... eventuellt alltså...

• Nallen

Nä, trevliga skånskor kan det aldrig bli för mycket av....*ler*

• Piaf

Cotton:
    Vi har ju funderingar på att flytta ut till stugan på heltid. Då ska jag börja plugga i Hässleholm istället för Malmö. Och vad jag undrar nu är, kanske ligger Hässleholm och Helsingborg nära varandra. Jag tror det

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D