• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Gisse the one and only

RAMLÖSA!!!

Ohh där är jättefint!! Och jag har bott i Helsingborg, och det är en underbart vacker stad och vi.......man... kan ta båten till Helsingör, det tar bara 20 min, och shoppa, äta gott och titta på julskyltningen. Kullagatan i centrum, är en härlig shoppingata i Helsingborg och parkerna, havet och du kan ta Pågatåget från Ramlösa, till Malmö och träffa alla oss här!!! Toppen

• lasueca

Hola chicas
    Äntligen fredag o heeeeela helgen för mig själv.Jo ja gillar egentid
    Cotton, Skåne som är så mysigt jag bodde i Lund ett år när jag va 17 *gillar*
    Synd att jag inte visste vilka Gisse, Piaf o TantRaffa va då...Haha vissa kanske inte ens va födda då
    Kommer att ramla in här mycket i helgen...men nu är det dusch som står på tapeten..Fattar ni i bilen va det +43...onu när jag kom hem va innetempen på +28...tur man har AC
    Ställer in kallt vittvin o lite tapas...det är ju fredag
    Kramar er hårt

• Gisse the one and only

Jag var född då!! Jag var 10 år då.....

• cotton

Gud vad alla är positiva! Jag åker gärna till Helsingör!!!

Piaf, Hässleholm ligger nära kommunen där jag sökt jobbet. Tar cirka 20-30 minuter med pendeln från Helsingborg dit tror jag. Och ytterligare 30 minuter till Hässleholm. (tror jag)
    Då blir vi ju nästan grannar!

Men det jag upptäckte under min vecka i skåne är att allt i skåne är nära! Bra vägar, ypperliga förbindelser - fantastiskt!

• cotton

Ska på uppföljande intervju den 7 oktober. Får väl besked några veckor därefter. I'll keep you posted!

• Gisse the one and only

Inga vastånd här inte. Från Helsingborg har du kanonnära till Hästveda oxå!! Så du ser, så nära hela tiden så du kommer att tröttna

• lasueca

Cotton, o så kan du titta på tennis i Båstad

• lasueca

Gisse, nu vet jag hur gammal/ung du är
    Nu ska jag ner till spat o vaxa mig....ses sen ladies...

• Tintomara

Cotton: Klart du ska bli Helsingborgs-tjej! Och här har du tjejen som växt upp i Hbg så jag säger lätt att Hbg är jettetraevlit! Ramlösa är ett bra och mysigt område, nära mycket!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D